معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت :جمعی از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری شب گذشته برای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری عازم تهران شدند و همراه با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم از سراسر کشور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

سرهنگ حمیدرضا توسلی درگفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین  افزود : به همت و پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، 400 نفر از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری برای تجدید عهد و پیمان دوباره و لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب به محضر ایشان مشرف شدند.

به گفته وی : کاروان مشتاقان زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی از استان چهارمحال و بختیاری به تعداد 400 نفر از اقشار مختلف مردم استان عازم دیدار با مقام معظم رهبری شدند و از فرمایشات ارزشمند معظم‌له بهره‌مند شدند

وی خاطرنشان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از تقاضاهای مکرّر و پیگیر مردم استان از نماینده ولی‌فقیه در استان بوده که با پیگیری‌های ایشان در 18 شهریورماه سال 1394 تعداد 1200 نفر از مردم استان و امروز 22 مرداد سال1397 نیز تعداد 400 نفر از اقشار مختلف مردم استان به دیدار رهبر انقلاب مشرف شدند.

توسلی خاطرنشان کرد: از همه اقشار مختلف مردم استان در این دیدار که یک رویداد مهم و ماندگار فرهنگی برای استان بود، شرکت کردند.

وی گفت: همه ساله رهبر انقلاب با مردم استان های مختلف دیدار می کنند که امسال 7 استان در نوبت قرار گرفتند که استان چهارمحال و بختیاری نیز ازجمله این استان ها بود.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =