فرمانده انتظامی استان گفت: ارتباط گسترده مردم با فوریت های پلیسی 110 آن را به ابزاری مهم برای جلب اعتماد مردم تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سردارغلامعباس غلامزاده در كميسيون فوريت هاي پليسي110 فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اهميت اين سيستم گفت: ارتباط گسترده مردم با اين مجموعه فرصت بسيار خوبي براي نيروي انتظامي است تا با پاسخگوئي به هنگام به نياز هاي پليسي مردم زمينه كسب اعتماد هرچه بيشتر شهروندان به مجموعه پليس را فراهم سازد.

وي افزود: حضور به موقع و مقتدرانه پليس در صحنه هاي ماموريتي زمينه ساز ارتقاء احساس امنيت مردم است و همين امر بستر مشاركت و همكاري هرچه بيشتر شهروندان در زمينه امور انتظامي و امنيتي را فراهم مي كند..

ارشد ترين مقام انتظامي استان ادامه داد: كاركنان فوريت هاي پليسي110 از اپراتور تا نيرويي كه به صورت ميداني در ماموريت ها شركت مي كند بايد همواره تحت آموزش ضمن خدمت و مهارت افزايي قرار داشته باشند تا اين عناصر بتوانند الگوئي مناسب از پليس اسلامي در تعامل با مردم باشند.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: استفاده از نيروي انساني زبده براي برخورد با مجرمين و همچنين مخلق به ادب و برخورد اسلامي در مواجهه با مردم دو مولفه اي هستند كه در قضاوت مردم درباره پليس موثرند و بايد همواره دربرنامه ريزي هاي مسئولان اين مجموعه مد نظر باشد.

رئيس پليس استان دسته بندي وتجزيه و تحليل نيازهاي پليسي مردم در مجموعه فوريت هاي پليسي 110 را بسيار حائز اهميت دانست واضافه كرد: اين اقدامات بايد در كوتاهترين زمان ممكن صورت گيرد تا ضمن كيفيت بخشي به نوع خدمت استاندارد مورد نظر سازمان در رسيدگي به خواسته شهروندان نيز رعايت شود.

سردار غلامزاده در پايان با تقدير از تلاش ها و زحمات همكاران شاغل در مجموعه پليس 110 تصريح كرد: رعايت حقوق شهروندي والزامات قانوني در رسيدگي به مطالبات شهروندان از ديگر اموري است كه بايد به طور مستمر در كارگاه هاي آموزشي و كلاس هايي كه با حضور قضات محترم برگزار مي گردد به كاركنان وضابطين قضائي آموزش داده شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =