فرماندار رودسر از وضعیت نگران‌کننده بیمارستان شهید انصاری رودسر انتقاد کرد و گفت: با همکاری و هم‌افزایی دولت، متخصصین و پزشکان، مردم و خیرین امیدواریم که هر چه زودتر اتفاقات خوبی در حوزه سلامت مردم شاهد باشیم.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ نخستین مجمع سلامت شهرستان رودسر با حضور مسئولان و خیران در سالن فرمانداری رودسر تشکیل شد.

فرماندار رودسر در این نشست کلیدی‌ترین عنصر جوامع بشری را توجه به امر سلامت دانست و اظهار کرد: افزایش امید به زندگی در جامعه نیازمند توجه و اهمیت دادن به مقوله سلامت افراد آن جامعه است.

علی وارسته بهدانی اجرای طرح تحول سلامت جامعه را از افتخارات دولت تدبیر و امید در عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: وضعیت بیمارستان شهید انصاری رودسر نگران‌کننده بوده و نیازمند توجه بیشتری است.

وی با اشاره به ازدیاد مراجعات بیماران از غرب مازندران به بیمارستان شهید انصاری رودسر تصریح کرد: با همکاری و هم‌افزایی دولت، متخصصین و پزشکان، مردم و خیرین امیدواریم که هر چه زودتر اتفاقات خوبی در حوزه سلامت مردم شاهد باشیم.

وارسته

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه دولت اقدامات خوبی در حوزه سلامت به مردم ارائه داشته است افزود اقدامات دولت باید مطرح شود و مردم بدانند با همه مشکلاتی که وجود دارد اما در بسیاری از حوزه‌ها تخصصی و کاربردی کارشده است که بازخوردش را چه در مردم روستا و چه در مردم شهر لمس می‌کنیم.

وارسته بهدانی بابیان اینکه مرکز اورژانس بیمارستان شهید انصاری رودسر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تزریق اعتبار می‌تواند به‌زودی آماده و دغدغه‌ی بسیاری از مردم را مرتفع سازد.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت خیرین به‌درستی باید استفاده شود افزود: لزومی ندارد خیرین بخواهند در سیکل‌های اداری سرگردان شوند و این مسئولین دستگاه‌ها هستند اگر در بخشی از خیری دعوت کردند حتماً کمک کنند در سهل‌ترین مسیر به نتیجه برسند و به‌زودی در فاز عملیاتی پروژه‌ها قرار گیرند.

فرماندار رودسر به احترام از نظرات خیرین اشاره کرد و گفت: خیری که می‌خواهد سرمایه‌اش را برای خدمت به مردم در اختیار بگذارد یقیناً نزد خداوند ارج‌وقرب دارد و ما باید قدردان محبت و این عمل صالح او هستیم و باید از نظراتش استفاده و به آن احترام بگذاریم.

بیمارستان شهید انصاری رودسر

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =