مدال نوشت: علی فتح الله زاده از طلب یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی خود از استقلال خبر داد و گفت هیچ وقت از این تیم شکایت نخواهد کرد چرا که استقلال همه زندگی‌اش است.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم پس از بازی با السد به خبرنگار مدال گفت: به اعتقاد من استقلال خیلی خوب برابر السد بازی کرد و اگر ده نفره نمی شد می توانست گل سوم را هم بزند. این تیم بیشتر دچار بد شانسی شد وگرنه از لحاظ فنی خوب بود و می توان به این استقلال امیدوار بود.

فتح الله زاده در خصوص شرایط استقلال برای دربی گفت: اگر استقلال همان بازی خود برابر السد را برابر پرسپولیس تکرار کند،می تواند قاطعانه پرسپولیس را در دربی شکست دهد.شرایط این تیم خوب است و از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان کسی برای این استقلال کم نگذاشته است.فتحی هم اگر چه در شرایط سخت استقلال را تحویل گرفت اما با این حال خیلی خوب این تیم را جمع کرد و در مدیریت خیلی خوب کار کرده است.به همین دلیل من می گویم تا اینجای کار همه در استقلال خوب کار کردند و امیدوارم پس از این هم همینطور با قدرت پیش بروند.

وی در خصوص سهمیه ۹۰ در صدی تماشاگر برای تیم میزبان دربی گفت:درست است که در همه جای دنیا این کار را می کنند اما به نظر من بحث استقلال و پرسپولیس فرق می کند و این تصمیم در ایران جواب نمی دهد.جذابیت دربی به حضور مساوی تماشاگران دو تیم است و امیدوارم دو باشگاه با هم به توافق برسند که سهم تماشاگر برای هر دو تیم در دربی یکسان باشد و این مسئله به جذابیت بازی هم بیشتر کمک کند.

فتح الله زاده در خصوص طلب خود از باشگاه استقلال اظهار داشت: حدود یک میلیارد و پانصد میلیون از استقلال طلب دارم اما این دلیل نمی شود که به دنبال شکایت از استقلال باشم.استقلال جزئی از خانواده و زندگی بنده است و به همین دلیل هیچ وقت از خانواده ام شکایت نمی کنم و امیدوارم هر وقت که مشکلات مالی باشگاه حل شد، طلب من هم پرداخت شود.

مدیر عامل اسبق استقلال در خصوص این که آیا نیاز است کادر فنی این تیم تقویت شود،گفت:به هر حال یک عضو تاثیر گذار کادر فنی استقلال یعنی ساناک از این تیم جدا شده و طبیعی است به دنبال جانشین او باشند.اما شفر باید این درخواست را داشته باشد و سپس باشگاه تصمیم گیری کند.

وی در ارتباط با این که مدیریت سابق استقلال از او انتقادات زیادی داشتند اما با این حال عملکرد بدی از خود به جا گذاشتند،اعلام کرد: همیشه گفته اند خدا جای حق نشسته است. آن ها می خواستند من را مقابل هواداران خراب کنند اما دیدید که هواداران باز هم در ورزشگاه من را تشویق می کردند.این همه تشویق و حمایت خطی بود؟

آن ها می گفتند طلب استقلالی ها را دادیم و الان می بینیم که استقلال متاسفانه چقدر طلبکار دارد و صحبت های مدیران سابق فقط یک ادعا بوده و با نوع مدیریت غلط خود کار را برای مدیران بعدی هم سخت کردند.آن ها می خواستند من را خراب کنند اما دیدیم که خودشان خراب شدند و مدیریت غلط و پر اشتباه شان چقدر ناراحتی هواداران استقلال را به همراه داشته است.

به هر حال امیدوارم استقلال بهترین نتایج را بگیرد تا با سربلندی و شادی هواداران استقلال ما هم شاد شویم.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =