استاندار مازندران گفت: استکبار جهانی با تحریم همه جانبه و مبارزه بی امان به دنبال تسلیم ایران است، لیکن امروز با افتخار می گویم که ایران در برجام ثابت کرد که اهل مذاکره است ولی اهل تسلیم نیست. ‎

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری ، محمد اسلامی در یادواره سرداران و ۵۶۲ شهید شهرستان تنکابن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی، با اشاره به این که شهدای عزیز رفتند تا ما عزتمند زندگی کنیم، افزود: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و کشورند، چرا که عزت امروز ما در گرو جان فشانی شهداست.

مقام عالی دولت در استان، با بیان این که دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب، استکبار جهانی تمام ابزارها و ظرفیت های خود را برای جنگ اقتصادی و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفته است، اظهار داشت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است.

استاندار با اشاره به این که تفرقه و اختلاف؛ مهم ترین ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است، گفت: استکبار جهانی با تحریم همه جانبه و مبارزه بی امان به دنبال تسلیم ایران است.

اسلامی با بیان این که مهمترین راهبرد امروز دشمن جنگ اقتصادی و گسترش نارضایتی مردم است، ابراز نمود: امروز با افتخار می گویم که ایران در برجام ثابت کرد که اهل مذاکره است ولی اهل تسلیم نیست.

استاندار مازندران ضمن اظهار امیدواری از برخورد قاطع قوه قضاییه با اخلالگران در بازار ارز ، بیان داشت: ضرورت دارد با اخلال گران اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد.

وی با تاکید بر این که همه باید از ارزش پول ملی خودمان حفاظت و حراست نمائیم، خاطرنشان کرد: حفاظت از باورها، اعتقادات و ارزشهای انقلاب اسلامی تکلیف است.

اسلامی، ادامه داد: راهکار برون رفت از این وضعیت، تبدیل نکردن پول ملی به ارز خارجی بوده و مردم از خرید ارز خارجی غیر ضروری به شدت پرهیز کنند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به این که محرومیت زدایی و ارتقاء توانمندی روستائیان با خود اشتغالی و کارآفرینی بسیار مهم است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری مازندران جزء ۵ استان برتر کشور است.

استاندار مازندران، گفت: ما برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی جان دادیم و در شرایط فعلی جامعه هم باید برای حفاظت از ارزش پول ملی، تلاش ویژه کرده و نباید بگذاریم بازار ویژه برای ارز خارجی در کشور ایجاد شود.

اسلامی، افزود: همدلی و همراهی مدیران و مردم در شرایط فعلی مهم ترین رسالت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =