مسابقات رنکینگ کشوری جام احیای دریاچه ارومیه در دو بخش آقایان و بانوان عصر پنج شنبه با قهرمانی ورزشکارانی از تهران و یزد در زمین چمن شهید رجایی ارومیه به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مسابقات تیراندازی رنکینگ قهرمانی کشور جام احیای دریاچه ارومیه عصر پنج شنبه در بخش ریکرو آقایان و بانوان و با حضور ۱۲۵کماندار از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،اصفهان، البرز، زنجان،خراسان رضوی، تهران، مازندران، همدان،کرمان، یزد، گیلان، لرستان ، بوشهر ، قزوین، قم وجزیره کیش برگزار شد.

تیراندازی با کمان رنکینگ قهرمانی کشور

مسابقات آقایان

در بخش آقایان رضا شبانی از استان یزد مقام اول، حسن دلشاد از استان تهران مقام دوم و بهرام تیمورزاده از استان آذربایجان غربی مقام سوم را بدست آوردند.

شبانی قهرمان مسابقات بعد از کسب این عنوان گفت: برنامه من برای مسابقات آتی، کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ و حضور در این مسابقات است.

مسابقات بانوان

و در بخش بانوان ، خانم ها پارمیدا قاسمی از تهران مقام اول، شیوا شجاع مهر از آذربایجان شرقی مقام دوم و آیتک جلوسیان از آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کردند.

پارمیدا قاسمی  در گفت و گویی با اعلام اینکه سطح مسابقات و میزبانی شهر ارومیه قابل قبول بود گفت: خوشحالم توانستم به مقام قهرمانی دست یابم و تلاش می کنم در مسابقات آتی انتخابی تیم ملی بدرخشم تا به تیم ملی نیز راه یابم.

امید زیاد به کسب مدال در جاکارتا

محبوبه شهریاری رییس کمیته مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان ارومیه با اعلام اینکه به کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا بسیار خوشبین هستیم گفت: امشب (پنج شنبه) تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می شود و گرچه شرایط سختی در این مسابقات خواهیم داشت ولی منتظر خبرهای خوش از این مسابقات خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش های کامپوند تیمی، ریکرو و میکس امیدوار به کسب ۴ مدال هستیم و امیدواریم این مدال ها خوشرنگترین باشد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =