یکشنبه 1 مهر 1397
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 13:46:13 چاپ

دستمزد خارجی‌های پرسپولیس سر به فلک کشید: فعلاً ۲۰ میلیارد تومان!

ورزش > لیگ برتر - باشگاه پرسپولیس برای دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی‌اش باید رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان پرداخت کند.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی صراحتاً اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند از امتیاز ارز دولتی برخوردار باشد و از این رو باید دستمزد خارجی‌های خود را به قیمت دلار روز بپردازد. در این شرایط باشگاه پرسپولیس برای پرداخت حق و حقوق مربیان و بازیکنان خارجی این تیم باید رقمی بیش از 20 میلیارد تومان بپردازد. این در صورتی است که قیمت ارز در آینده بالاتر نرود، اتفاقی که دور از انتظار نیست.

برانکو با دستمزدی تقریبی 800 هزار دلار
قرارداد سرمربی پرسپولیس مبلغی در حدود 800 هزار دلار است که در این شرایط دستمزد او با قیمت دلار روز نزدیک به هشت میلیارد تومان می‌شود، البته اگر آپشن‌های موجود در قرارداد این مربی محاسبه نشود. برانکو همچنین سه دستیار کروات دارد که دستمزد آنها روی هم رفته نزدیک به 400 هزار دلار است که این رقم هم با قیمت روز دلار حدود چهار میلیارد تومان می‌شود.

منشا گران‌ترین بازیکن
مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان با قرارداد 350 هزار یورویی به پرسپولیس آمد که هنوز حدود 150 هزار یورو آن را از این باشگاه طلبکار است. رقم قرارداد او برای فصل بعد 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد که در واقع 420 هزار یورو خواهد شد. اگر قرار باشد پرسپولیس مطالبات منشا را تا رقم آخر با قیمت روز یورو پرداخت کند باید نزدیک شش میلیارد و 200 میلیون تومان به این بازیکنش پرداخت کند. با این شرایط رقم قرارداد منشا با پرسپولیس اختلاف زیادی با دیگر بازیکنان خواهد داشت.

بشار 250 هزار دلار، رادوشویچ 140 هزار
پرسپولیس غیر از منشا دو بازیکن خارجی دیگر هم دارد که با توجه به قیمت ارز در پرداخت دستمزد آنها هم به مشکل خواهد خورد. بشار قرارداد 250 هزار دلاری با پرسپولیس داشت که این رقم در فصل جاری 20 درصد افزایش پیدا کرده است. در این شرایط قرارداد او براساس واحد پول کشورمان می‌شود دو میلیارد و 700 میلیون تومان. رادوشویچ هم که قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرده برای این فصل 140 هزار یورو دستمزد می‌گیرد که آن هم براساس واحد پول کشورمان می‌شود یک میلیارد و 600 میلیون تومان. به‌هرحال اگر باشگاه پرسپولیس نتواند از ارز دولتی استفاده کند با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد.
43 43

11 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 15:04:43
    پاسخ
    0 0

    فقط بیست میلیارد عجب چطور استقلال برای مربی و بازیکنهای خارجیش شصت و پنج میلیارد هزینه شده ؟؟؟ یعنی خون استقلال انقدر رنگین تره تا اونجا که همه میدونن طرفدار پرسپولیس دو برابره درآمدش هم از اسپانسر دو برابره حالا چجوری هزینه های استقلال سه برابر پرسپولیسه ؟؟؟؟ آقای وزیر خانم و آقای نماینده مجلس و آقای تاج و آقا و خانم خبرنگار استقلالی میشه شفاف سازی کنین ؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 15:06:09
    پاسخ
    0 0

    از این خبرهای رنگی و یکجانبه خسته نشدید؟ خارجیهای پرسپولیس بیشتره یا استقلال؟ این حجم از عقده گشایی جای تعجب داره واقعا

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 15:32:07
    پاسخ
    0 0

    چه عجب بلاخره یه خبر از مبلغ قرادادهای پرسپولیس گذاشتید. پس چرا انقدر تیمهای صنعتی رو میکوبید.

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 15:41:16
    پاسخ
    0 0

    جالب تو این چند هفته همه علیه قراداد های باشگاه سپاهان مصاحبه میکردند، که کل بودجه اش برای ۳۰ تیم تو رشته های مختلف ورزشی ۲۸ میلیارد هست، اونوقت فقط خارجی های پرسپولیس ۲۰ میلیارده؟؟

  • نگو که نگفتی
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:02:04
    پاسخ
    0 0

    تازه مهاجم عراقی رو هم برای نیم فصل میخواد که با قیمت یورو ۱۲۵۰۰تومنی ۱۰میلیارد دیگه باید به بدهیها اضافه کرد

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:19:46
    پاسخ
    0 0

    ندیدم تو این دو سال راجع به هزینه میلیاردی استقلال خبری منتشر کرده باشید و جالبه تمام نظراتی که بر علیه استقلال هم هست رو اصلا منتشر نمی کنید

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:28:38
    پاسخ
    0 0

    منشا یه تنه واسه خالی کردن پول باشگاشون کفایت میکنه بیچاره مجید جلالی چقدر گفت این بازیکن رو با چندین برابر پول بیشتر هوایی‌ کردن. از برانکو نیز بگذریم

  • شهابي
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:51:26
    پاسخ
    0 0

    واقعا خنده داره ، يه جوري تيتر ميزنين انگار مديريت پرسپوليس مقصر بالا رفتنه ارزه ، در صورتي كه اين قرارداد ها زمان ارز ٤٠٠٠ تومان بسته شده ولي در مورد قرارداد هاي خارجي هاي استقلال كه ٢ تاشون با دلار ١٠ هزار تومني و ٤٥٠ هزار تا بسته شدن ، شفر ١ ميليون دلاري به گفته ي خود مدير عامل ، همام حداقل ٢٥٠ هزار دلاري ، بدنساز جداگانه آلماني ... اين در صورتيه كه اكثرا زمان گراني دلار با علم بر گرون بودن دلار بسته شدن ... تازه ساناك هم كه اصلا ديگه بر نگشته ...

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:57:54
    پاسخ
    0 0

    معلومه چرا هیچ کامنتی رو انتشار ندادی، خبر انلاین پرسپولیسی.

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 17:17:06
    پاسخ
    0 0

    عابر بانک هم که از کشور متواری شده است . بیچاره گرشاسبی , آخر سال را هم می رود زندان برای خرید ارز از بازار آزاد بدون اطلاع وزارت ورزش .

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 18:23:18
    پاسخ
    0 0

    چرا از کیسه بیت المال میدید واسه توپ بازی کردن این آدمها؟؟ این تیم ها رو واگذار کنند به بخش خصوصی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین