۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

جک دورسی، برای چک کردن توئیتر و Square هم‌زمان به‌جای استفاده از لپ‌تاپ از آیفون خود استفاده می‌کند. در همین حال طبق دستور جدید قرار است روی پست‌های حذف‌شده کاربران، دلیل قانونی آن درج شود تا کاربران بفهمند توئیتر پست مذکور را حذف کرده است یا کاربران گزارش علیه آن داده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، وی اخیراً در مصاحبه‌ای گفت: بحث اصلی تمرکز است که می‌تواند با غیرفعال کردن نوتیفیکیشن‌ها از یک اپلیکیشن در آنِ واحد استفاده کند. به گفته دورسی روی لپ‌تاپ نمی‌توان چنین تمرکزی داشت و هر چیزی هنگام کار ممکن است ظاهر شود و مانع از انجام کار اصلی شود اما با موبایل چنین چیزی رخ نمی‌دهد.{لینک}{لینک}

وی زمانی که با همکاران خود جلسه دارد، موبایل را نیز کنار گذاشته تا روی موضوع موردبحث تمرکز داشته باشند. دورسی در این زمینه می‌گوید: اگر قرار است 15 دقیقه مفید در جلسه داشته باشیم این 15 دقیقه بدون موبایل و لپ‌تاپ می‌تواند واقعاً همان 15 دقیقه باشد!

البته وی به‌جای تایپ سعی می‌کند از پیغام صوتی استفاده کند و اغلب اوقات از اپلیکیشن Notes استفاده می‌کند تا بتواند بهتر و بیشتر به کارهای اداری خود برسد.

ادامه شفاف‌سازی در توئیتر با انتشار گزارش نقض قوانین

توئیتر در اقدامی باهدف شفاف‌سازی بیشتر، درباره پست‌های حذف‌شده، گزارش مستقیم به کاربر و سایر کاربران می‌دهد، بدین‌صورت که پس از حذف توئیت، جمله‌ای کلیشه‌ای روی پست حذف‌شده بدین مضمون می‌آورد که قوانین توئیتر نقض شده است و به همین دلیل پست مذکور حذف‌شده است.

بنابراین هم مالک توئیت و هم فالوورها متوجه می شوند که پست حذف‌شده نقض قوانین کرده و به همین دلیل پاک شده است. البته پیغام رسمی حذف تا 14 روز دیده خواهد شد.

همچنین توئیت های گزارش شده توسط کاربران نیز پنهان شده و با بردن موس روی آن، جمله You reportes this tweet به نمایش در می آید.

این جمله یعنی توئیتر آن را حذف نکرده، بلکه کاربران گزارش تخلف آن را رسانده و به همین دلیل از دسترس خارج شده است.

توئیتر در حال تلاش روی این موضوع است که بتواند میان آزادی بیان، پست‌های آزاردهنده و ناقض قوانین بالانس ایجاد کند تا کمترین آسیب به کاربر و پست‌هایش برسد.

چرا مدیر توئیتر آیفون در دست دارد؟ / یادداشت رسمی توئیتر روی پست‌های حذف‌شده

چرا مدیر توئیتر آیفون در دست دارد؟ / یادداشت رسمی توئیتر روی پست‌های حذف‌شده

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =