تیم مردان ایران، قهرمان بخش سریع مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا شد

وزارت ورزش و جوانان قهرمانی تیم ایران در بیستمین دوره رقابت های شطرنج ریپد جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ وزارت ورزش و جوانان، جمعه شب طی پیامی قهرمانی تیم مردان ایران را تبریک گفت.

در این پیام  آمده است: قهرمانی درخشان تیم شطرنج مردان ایران در بخش سریع مسابقات جام ملت های آسیا بار دیگر مصداقی بارز بر توانمندی، خودباوری و تلاش وقفه ناپذیر آینده سازان ایران اسلامی بود.

وزارت ورزش و جوانان این موفقیت را به جامعه ورزش کشور به خصوص جامعه ورزش شطرنج تبریک می گوید و آرزوی تداوم این موفقیت ها که امید، انگیزه و سرور را به جامعه ارزانی می دارد در عرصه های بین المللی را دارد.

لازم به ذکر است، در این دوره از مسابقات که به میزبانی همدان در جریان است، تیم ایران A جمعه شب در بخش ریپد مردان عنوان قهرمانی را به دست آورد، چین دوم شد و هند بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش بانوان چین قهرمان شد و تیم های هند و ایران A به ترتیب دوم و سوم شدند.

اعضاء تیم ایران A در این مسابقات را پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، سید محمد امین طباطبایی، علیرضا فیروزجا و مسعود مصدق پور تشکیل دادند.

همچنین تیم بانوان ایران A در این مسابقات را سارا سادات خادم الشریعه، میترا حجازی پور، مبینا علی نسب، آناهیتا زاهدی فر و وصال حامدی نیا تشکیل داده است.

شطرنج جام ملت های آسیا از شنبه در بخش استاندارد پیگیری می شود.

در این رقابت‌ها 14 تیم از کشورهای مختلف آسیایی شرکت دارند که از چهارم تا سیزدهم مرداد ماه در 2 بخش آقایان و بانوان در شهر همدان برگزار می شود و قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در بازی های شطرنج تیمی قهرمانی جهان را کسب خواهد کرد.

در بخش مردان کشورهای چین، هند، ایران سبز، قزاقستان، ویتنام، ایران قرمز، ازبکستان، ایران سفید، بنگلادش، سوریه، عمان و افغانستان و در بخش بانوان نیز شرکت کنندگانی از چین، قزاقستان، هند، ویتنام، ایران سبز، ازبکستان، ایران قرمز و سوریه حضور دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =