دبیر اتاق بازرگانی اردبیل در دیدار با رایزن بازرگانی سفارت تایلند در ایران گفت: اردبیل در زمینه گردشگری، به خصوص گردشگری سلامت، همچنین در زمینه های صنعتی و کشاورزی پتانسیل های بالایی برای همکاری با کشور تایلند را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دبیر اتاق بازرگانی اردبیل در دیدار با رایزن بازرگانی سفارت تایلند در ایران گفت: اردبیل در زمینه گردشگری، به خصوص گردشگری سلامت، همچنین در زمینه های صنعتی و کشاورزی پتانسیل های بالایی برای همکاری با کشور تایلند را دارد.

اشکان شکاری افزود: علاوه بر پتانسیل های داخلی استان اردبیل، همسایگی این استان با کشور جمهوری آذربایجان و دسترسی به کشورهای CIS از ویژگی های مهم اردبیل به منظور تبدیل شدن به همکار تجاری برای کشوری مثل تایلند است.

وی تاکید کرد: استان اردبیل دو فرودگاه دارد که هردو فرودگاه قابلیت انجام پروازهای باری برای انتقال محصولات به کشورهای اطراف به خصوص کشورهای آسیای میانه را دارد، فرودگاه پارس آباد هم به صورت اختصاصی معطوف به این نوع پروازها است که پتانسیل مهمی برای استان محسوب می شود.

شکاری تصریح کرد: اردبیل در زمینه های مختلفی همچون سرمایه گذاری مشترک، ایجاد نمایندگی و انتقال تکنولوژی آماده همکاری با طرف تایلندی است، همچنین اردبیل محصولاتی مثل عسل دارد که بازار تایلند می تواند پذیرای آنها باشد و در این زمینه نیز آماده صادرات هستیم.

اشکان شکاری

دبیر اتاق بازرگانی اردبیل گفت: برای افزایش همکاری تجاری دو کشور ما باید روابط و بازدیدهای دوجانبه را افزایش دهیم که از طرف اتاق بازرگانی اردبیل آمادگی خود را برای افزایش این روابط اعلام می کنم تا به تفاهمات مشخص و افزایش همکاری های تجاری دست پیداکنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =