بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با فرهیختگان به حرف‌های مک‌درموت درباره حمید استیلی واکنش نشان داد.

بازیکن سابق استقلال تهران و تیم ملی اعتقاد دارد ملی‌پوشان ایران باید با حریفان قدرتمند‌تری نسبت به بولیوی بازی کنند تا درجام ملت‌ها نتایج بهتری بگیرند. او همچنان منتقد کی‌روش و کادرش است؛ از توهین دستیار وی به حمید استیلی نیز گلایه دارد. ضمن اینکه معتقد است در شرایط فعلی اضافه‌شدن مجتبی جباری به کادر فنی استقلال چندان به‌صلاح نیست. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با محمد نوازی را در ادامه می‌خوانید.

کشمکش‌هایی بین مسئولان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید اتفاق افتاده است. در این رابطه چه نظری دارید؟

فکر می‌کنم تقصیر فدراسیون فوتبال است که به کی‌روش و کادرش بیش‌ازحد بها می‌دهند که این اتفاقات می‌افتد. کار یک طرف، نتیجه یک طرف. یک غریبه به بازیکنان ملی توهین می‌کند و هیچ‌کس هم به او چیزی نمی‌گوید. این یک بی‌عدالتی از سوی فدراسیون فوتبال است که باعث می‌شود غریبه‌ها آنقدر جرات داشته باشند که به خودشان اجازه دهند بی‌حرمتی کنند. اصلا این موضوع چیز جدیدی نیست. البته این را هم باید درنظر بگیریم که کسی به کی‌روش چیزی نمی‌گوید و نیاز به پاسخگویی ندارد. این درست نیست که یک مربی خارجی به اسطوره فوتبال کشور توهین کند.

گویا از توهین دستیار کی‌روش به هم‌بازی سابق تان خیلی ناراحت هستید؟

به ایرانی‌ها توهین می‌شود و ما بی‌خیال نشستیم. وقتی به استیلی توهین شود چند وقت دیگر نوبت به من و سایرین هم می‌رسد. درست است که ما در زمین فوتبال با هم رقیب هستیم اما در بیرون از فوتبال رفیق هستیم. وقتی دستیار کی‌روش می‌گوید استیلی به سیرک رفته پس تیم ملی هم در جام جهانی به سیرک رفته است. فدراسیون باید با کی‌روش برخورد کند.

تیم ملی توانست در دیداری دوستانه بولیوی را شکست دهد. اوضاع این تیم را چطور می‌بینید؟

انجام بازی‌های دوستانه به موفقیت تیم ملی کمک می‌کند اما فکر می‌کنم تیم ملی باید مقابل حریفان قدرتمندتری به میدان برود. شما نگاه کنید رقیبان آسیایی ما مقابل آرژانتین، اروگوئه و برزیل بازی می‌کنند، آن وقت ما هم با ضعیف‌ترین تیم‌های آمریکای جنوبی روبه‌رو می‌شویم. امیدوارم بتوانیم قبل از جام ملت‌های آسیا با یک حریف قدر بازی کنیم.

قبلا مخالف حضور جباری در استقلال بودید. حالا این بحث جدی شده است آن هم درحالی که ظاهرا مدرک مربیگری هم ندارد!

جباری بازیکن بزرگی بوده و احترام او بر همه ما واجب است اما کسی باید به کادر فنی اضافه شود که مدرک داشته باشد و هم حداقل یک‌سال در یک تیمی مربیگری کرده باشد. برای خود مجتبی هم قشنگ نیست که موقع بازی‌ها روی سکوها بنشیند. البته باید این سوال را هم پرسید که دستیاران فعلی چقدر در استقلال مورداستفاده قرار می‌گیرند!

این روزها بین طباطبایی و فتحی هم اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده است. فکر می‌کنید حق با کدام است؟

من این مناظره را در تلویزیون دیدم. شکل کار فتحی به‌عنوان سرپرست باشگاه قشنگ نبود که این‌گونه با یک پیشکسوت برخورد کند. مشکلات باشگاه باید در خود این مجموعه حل شود نه اینکه رسانه‌ای شود و هواداران بفهمند و باعث دلخوری‌شان شود. طباطبایی چندسال در استقلال حضور داشته و برای این تیم زحمت کشیده و اگر هم حرفی می‌زند به‌موقع و از سر دلسوزی است. فتحی هم از زمانی که به استقلال آمده، توانسته مدیریت خوبی در تیم به وجود بیاورد. این دو باید در باشگاه جلسه بگذارند و مشکلات‌شان را حل کنند.


41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جهانگير A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    11 6
    كدام توهين؟... درود بر ايران زمين.آفرين بر كيروش و مردانش.زنده باد تيم ملي فوتبال ايران.
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    8 1
    تو برو مشت و لگد تو بزن به استیلی استفاده ابزاری از استیلی نکن برای کوبیدن کیروش
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    6 4
    حالا استیلی بهش بربخوره یه چیزی آخه محمد نوازی کجای این فوتبال بوده که حالا مدعی شده
  • رضا A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    9 1
    الله اکبر ببین کی داره از احترام حرف میزنه.همین نوازی و استیلی به اصطلاح اخلاق مدار سالها پیش توی دربی جلوی چشم میلیونها ببیننده تلویزیونی بعد از کلی فحاشی با مشت و لگد به جان هم افتاده بودند حالا دارن از احترام بهمدیگه حرف میزنن