برنا نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: توطئه و خباثت های دشمنان انقلاب اسلامی طی سال های متمادی راه به جایی نبرده و امروز آنها به طور علنی اعتراف می کنند که ایران کشور قدرتمندی بوده و در اوج اقتدار قرار دارد.

سردار «علی فدوی»، معاون هماهنگ‌کننده سپاه، در یادواره شهدای وحدت و سرداران شهید شوشتری و محمدزاده در مشهد مقدس اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته با تمام دشمنی‌ها به راه خود ادامه داده و توانسته است به پیشرفت‌های زیادی در بخش های مختلف دست یابد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید به تکلیف خود عمل کنیم، گفت: توطئه و خباثت‌های دشمنان انقلاب اسلامی طی سال‌های متمادی راه به جایی نبرده و امروز آنها به طور علنی اعتراف می‌کنند که ایران کشور قدرتمندی بوده و در اوج اقتدار قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما همواره از قدرت بازدارندگی ایران در هراس هستند و امروز دیگر در پی بکارگیری گزینه نظامی علیه ایران نیستند بلکه در تلاشند تا از طرق دیگر به کشور ما ضربه بزنند، اما ما با توکل بر خداوند متعال به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت اختلاف انقلاب اسلامی با استکبار حق و باطلی است و هر روز ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی دشمن تلاش می‌کند تا از برخی کاستی‌ها در داخل کشور برای رسیدن به اهداف شوم خود سوءاستفاده کند؛ در این شرایط باید همه هوشیار باشیم تا بتوانیم تحریم‌های دشمنان را پشت سر بگذاریم و به طور قطع با تکیه بر آموزه‌های دینی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =