در روز پنجشنبه سوم خرداد، خبرهایی درباره حضور احمدنژاد در مراسم دیدار رهبری با مسئولان کنار مطالبی درباره پشت پرده بسته شدن حساب ایرانیان در گرجستان و مراسم وداع با مجری معروف تلویزیون از جمله اخبار پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، عکس احمدی‌نژاد در دیدار رهبری با مسئولان نظام پربازدیدترین خبر بود. ازخلع درجه صیادشیرازی تا علت ادامه‌جنگ پس ازفتح‌خرمشهر، عنوان دیگر مطلب پربازدید این سرویس بود. آیت‌الله مصباح‌یزدی در کنار نوه‌هایش هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، پشت پرده بسته شدن حساب بانکی ایرانی‌ها در گرجستان کنجکاوی کاربران را برانگیخت. عده زیادی هم روی چه کسانی 30میلیارد دلار سرمایه را از کشور خارج کردند؟ کلیک کردند. دیگر خبر پربازدید این سرویس پیش بینی یک موسسه آمریکایی از نتایج اقتصادی تحریم ایران  بود.

در سرویس فرهنگ، سلبریتی های 50سال قبل ایران چه کسانی بودند؟ پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر مراسم وداع با مجری معروف تلویزیون کلیک کردند. وداع با پیکر برادر امام موسی صدر در تهران با حضور سیدحسن خمینی نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، دردسرهای که بلندحرف زدن در تاکسی برای زن جوان ایجاد کرد بسیاری کاربران را به خود جلب کرد. تعدادی زیادی هم به مطلبی درباره روابط مشکوک یک زن با مرد غریبه، که دست شوهرش را به 3خون آلوده کرد، علاقه نشان دادند.  خبری درباره پشت پرده خفتگیری‌های شبانه روی پل‌های هوایی هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، انتشار اولین تصویر رسمی از بن‌سلمان پس از غیبتی طولانی پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبر سرنوشت کشتی تفریحی صدام چه شد؟ کلیک کردند. قولی که صدر اعظم آلمان به نخست وزیر چین درباره برجام داد  هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، پرسپولیسی‌ها باز همه حقیقت را به هواداران نمی‌گویند پربیننده‌ترین خبر شد. نشانه‌های عقلانیت را در این پست مهدی طارمی ببینید! دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. پاسخ هدایتی به اظهارات کارلوس کی‌روش هم بازدید زیادی داشت.

57241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =