شهردار اردبیل در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی بزرگراه مقدس اردبیلی ۸۰ درصد بوده و این پروژه در روزهای آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛‌ حمید لطف‌اللهیان در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به نیازها و تقاضاهای مکرر مدیریت کلان شهری، گستره فعالیت‌ها و حجم خدمات شهرداری، بهره‌مندی از امکانات و تکنولوژی‌های نوین ضروری و اجتناب ناپذیر است .

وی افزود: بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین و تجهیزات پیشرفته ضمن کاهش هزینه‌ها، ارتقای کیفی و صرفه‌جویی در هزینه تمام شده طرح‌های عمرانی را در پی داشته و نقش بسزایی در مدیریت زمانبندی پروژه‌ها و تسهیل خدمات رسانی به مردم دارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: شهرداری اردبیل با عقد قرارداد و به کارگیری دستگاه‌های wr و ماشین آلات پیشرفته تحکیم زیرساخت، برای اولین بار در مجموعه شهرداری‌های استان و به صورت پایلوت در پروژه بزرگراه مقدس اردبیلی گام‌های موثری را در خدمات رسانی به شهروندان برداشته است.

لطف‌اللهیان افزود: با استفاده از تکنولوژی بازیافت سرد آسفالت ضمن حصول بستری مقاوم و متراکم، اثار زیانبار زیست محیطی و بار ترافیکی کاهش یافته و حدود ۳۰ درصد صرفه جویی در هزینه‌های مالی پروژه را شاهد هستیم .

وی گفت: قطعا توسعه تجهیزات و فن‌آوری‌های نوین، منجر به مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری در خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان گردد.

حمید لطف اللهیان

شهرداراردبیل بیان کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی بزرگراه مقدس اردبیلی تاکنون در حدود ۸۰ درصد بوده و در روزهای آتی مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =