۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
چرا شروع حرکت «الف‌بامهر» به تعویق افتاد؟!

«الف‌بامهر» می‌خواست، افراد مهربان قدم پیش بگذارند تا بتوانند با گردش چرخ یک دوچرخه توسط فرهاد جم در مسیرهای پر پیچ و خم زندگی روزمره، کودکان با استعدادی را جستجو کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرار بود صبح شنبه فاز اول پروژه «الف‌بامهر» از تهران به سمت آمل و سپس به ساري، بندر تركمن، گنبد كاووس، روستاي ساسنگ، بسطام، قلعه‌بالا، رضاآباد، سبزوار، نيشابور، توس و مشهد كليد بخورد، اما دوستاني با وعده‌هاي دروغين خود مانع شروع پروژه «الف‌بامهر» شدند.

در آمل كلي برنامه‌ براي اين حركت تدارك ديده شده بود و تنها شرمندگي آن براي گروه «الف‌بامهر» باقي‌ ماند.

«الف‌بامهر» مي‌خواست، افراد مهربان قدم پيش بگذارند تا بتوانند با گردش چرخ يك دوچرخه توسط فرهاد جم نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مسيرهاي پر پيچ و خم زندگي روزمره، كودكان با استعدادی را جستجو كنند كه به دلایل اقتصادی از تحصیل بازمانده‌اند و با كمك آنها دست اين كودكان گرفته شود تا در كلاس درس، مشق مهرباني را با نوشتن «الف‌بامهر» ديكته كنند.

وقتي قصه «الف‌بامهر» آغاز شد، دوستاني به ظاهر دوست پا پيش گذاشتند و مدعي شدند كه مي‌توانند براي تحقق پروژه كمك حال ما باشند اما، افسوس! فقط آمدند حرف زدند، عكس گرفتند و در آخر رفيق تمام رفقاي نيمه راه گم شدند.

آنها قول دادند تا در كنار «الف‌بامهر»ي‌ها حضور پيدا كنند و تمامي امكانات مورد نياز اين پروژه را آماده سازند اما، ناگهان غيب‌شان زد!
ديگر نه از اسپانسر خبري بود و نه از آن آدم‌هاي به ظاهر مهربان و دوست!

عمل نكردن به وعده‌هاي داده شده از سوي آنها بسيار رنج‌آور بود. آنها مثلاً به نيت خيرخواهانه قدم پيش گذاشتند اما، چرا پا پس كشيدند براي «الف‌بامهر»ي‌ها قابل هضم نبود.

دوستاني كه دوست نبودند، حركت «الف‌بامهر» را به تعويق انداختند اما، با همه اين ناملايمتي‌ها، ما دست از نيت خود برنداشته و با يك فكر جديد دوچرخه «الف‌بامهر» را به حركت در مي‌آوريم و كودكان با استعداد نيازمند را در سراسر كشور به كلاس درس «الف‌بامهر» دعوت خواهيم كرد تا به آنچه كه حق اين كودكان است، دست يابند.

مجيد روان‌ستان
مدير پروژه «الف‌بامهر»

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =