اگر خواهان غرفه‌سازی و حضوری موفق در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (اگروفود) هستید ، پیشنهاد می‌کنم حتما این مطلب را مطالعه کنید، دانستن این رازها به شما کمک می‌کند تا از شرکت در نمایشگاه مواد غذایی، بهترین نتیجه را بگیرید.

30 رازموفقیت درنمایشگاه اگروفود

نمایشگاه می تواندیک فرصت عالی برای غرفه سازی و نمایش کسب وکار شما باشد. با حضور در نمایشگاه ها می توانید محصولات خود را به بهترین نحو تبلیغ کنید. شرکت در نمایشگاه ها تقریباً یک سرمایه گذاری برای وقت وپول شما است، بنابراین مطمئن شویدکه برای شرکت در نمایشگاه آماده هستید. اما چگونه در نمایشگاه محصولات غذایی حضور خوبی داشته باشیم؟

طراحی غرفه، نحوه نمایش محصولات غذایی، تزئین محصولات و غیره از جمله مواردی است که باعث افزایش بازدید کنندگان از غرفه شرکت شما خواهد شد. استفاده از بسته بندی جذاب و زیبا یکی دیگر از عوامل فروش بهتر محصولات غذایی است. (برای اطلاع از نحوه غرفه سازی ، قوانین غرفه سازی ، نحوه سفارش‌دهی به سایت سامان سازه باتیس sazebatis.com سر بزنید.)

علاوه بر چيدمان غرفه، 30 راز ديگر وجود دارد كه بايد به آن توجه كنيد:

1. به طور متوسط، 75 درصد از بازدیدکنندگان غرفه های نمایشگاهی، برای خرید آنی یا خرید در آینده به نمايشگاه مراجعه می‌کنند در نتیجه  بايد بهترين محصولات غذایی خود را به بهترین شکل ممکن به آنها عرضه کنید.

2. فراموش نكنيد كه نمایشگاه‌ ارزانترین راه برای ارائه محصولات وخدمات به مشتریان است.

3. نمایشگاه تنها وسیله‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا با مشتریان‌ به صورت مستقیم ارتباط برقرار كنيد. پس تمام حواس پنج گانه خود را معطوف آنان كنيد.

4. تصمیم بگیریدکه چرا در نمایشگاه شرکت کرده‌اید و به چه چیزهایی برای دستیابی به اهداف خود نیاز دارید. بعضی از اهداف خاص و دست یافتنی را در ذهن داشته باشید. به عنوان مثال،  چند ماده غذايي را انتخاب كنيد و به بهترين شكل به نمايش بگذاريد و در كنار آن روش هاي مختلف آن را در وعده هاي غذايي يا پخت غذا آموزش دهيد و در مورد خواص آن صحبت كنيد.

5. مواضع خود را برای دستیابی و اجرای اهداف مورد نظرتان مشخص كرده و اطمینان حاصل کنید که غرفه ها هوشمند وجذاب باشند تا بازخورد خوبی برای محصولات غذایی شرکت شما داشته باشند. براي مثال هر قدر هم شما محصولات باكيفيت با بسته بندي هاي شيك داشته باشيد اگر در غرفه اي كوچك و معمولي قرار بگيريد مشتريان كمتري را به خود جذب خواهيد كرد.

6. بدانید که هر یک ازمسئولان و کارکنان غرفه شما نماينده اي از محصولات ارائه شده در نمایشگاه هستند.

7. 80 درصد  از موفقیت و دستیابی به اهداف‌تان مربوط به کارکنان با تجربه و زبده است،ب نابراین آنهارا به خوبی آموزش دهید.

8. فعالیت‌های شرکت خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا افراد زیادی را برای بازدید از نمایشگاه و محصولات غذایی ارائه شده توسط شرکت شما ترقیب کرده باشید.

9. یک برنامه برای دستیابی به اهداف خود و نتایج آن تنظیم کنید تا پیشرفت زیادی در هر روز از نمایشگاه داشته باشید.

10. به گونه ای تبلیغات محصولات غذایی شرکت خود در نمایشگاه را انجام دهید که مردم قادر به دیدن آن باشند. تبلیغ یک ماده غذایی به وسیله بو و مزه آن، بهترین شیوه برای افزایش فروش آن محصول است.

برای خواندن ادامه 30 راز موفقیت در نمایشگاه بر روی لینک کلیک کنید یا با شماره تلفن 02122502873 تماس بگیرید.

 

2121

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =