مهمترین دغدغه ما کسب امتیاز دانشکده پیراپزشکی برای اسلام آبادغرب

دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب درجمع خبرنگاران اذعان کرد: مهمترین دغدغه ما کسب امتیاز دانشکده پیراپزشکی برای اسلام آبادغرب است که همت و یاری مسئولین را می طلبد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب افزود : نماینده شهرستان و استاندار محترم محورهای اصلی برای کسب این امتیاز هستند که بایستی نهایت تلاشی خود را برای مردم این شهرستان بعمل آوردند و ما را در این زمینه یاری کنند .


وی ادامه داد : در صورت کسب این امتیاز به راحتی می توانیم امتیاز یک دانشگاه پزشکی را برای اسلام آباد کسب کنیم.
ریاست شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد :بیمارستان آسیب دیده براثر زلزله را تحویل نخواهیم گرفت مگر ‌با مقاوم سازی کامل و تضمین قضایی در غیر اینصورت بایستی تخریب شود .


نادری ادامه داد : تاخیر اجرای عملیات عمرانی بیمارستان تازه کلنگ زنی شده بخاطر مشکلاتی در حوزه تحویل زمین موقوفی بوده که خوشبختانه با روند مناسبی در حال پیگیری و انجام است . این بیمارستان در شش طبقه و داری ۹۶تخت خواب در بخش های مختلف جراحی می باشد.

دکتر نادری بیان کرد: ما در بخش هتلینگ بیمارستان بودجه ای کسب نکردیم ولی تقاضای ۹میلیارد برای بهسازی وهتلینک بخش های دیالیز، اطفال ، زنان و مردان را نموده ایم در صورت کسب بودجه اقدام به راه اندازی هتلینگ این بخش ها خواهیم کرد و مردم اسلام آباد از رضایت کامل برخوردار شوند.


ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب در پایان به انتقادهای خبرنگاران درباره مشکلات اورژانس، صف طولانی پرداخت قبوض ،کمبود پزشک ، برخورد کارکنان با مردم ،ضعف فرهنگی و اطلاع رسانی توضیحات و قول پیگیری و رفع مشکلات مذبور را داد.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =