مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:: ۵۵ درصد از سهم سرمایه گذاری و بیش از ۷۴ درصد سهم اشتغال حوزه صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد به واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، سهراب بنام در بازدید از برخی طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی یاسوج ۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از این میزان مربوط به سال ۱۳۹۶ و مابقی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

وی تصریح کرد: حدود ۱۱ هکتار زمین در قالب ۱۹۶ قرارداد صنعتی و صنفی در مدت یک سال گذشته تاکنون واگذار شده که از این تعداد ۱۲۲ مورد مربوط به واحدهای صنفی و خدماتی و مابقی نیز طرح‌های صنعتی بوده است.

بنام میزان اشتغال برای این تعداد ۱۹۶ طرح صنعتی و خدماتی و صنفی را ۹۴۸ نفر ذکر کرد.

شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۹ طرح صنعتی و خدماتی با سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۷۱ نفر از این تعداد مربوط به پنج ماه گذشته بوده است.

بنام ادامه داد: ۲۰ طرح صنعتی و صنفی ظرف سال گذشته و چهار ماه امسال در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.

وی سهم اشتغال و میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها را به ترتیب ۲۶۶ نفر و ۳۵۴ میلیارد ریال ذکر کرد.

بنام تاکید کرد: بر اساس هدف گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی ۲۵ طرح صنعتی و خدماتی در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

بنام یادآور شد: هم اینک ۱۱۷ طرح صنعتی، خدماتی و صنفی در سطح نواحی و شهرک‌های صنعتی این استان در حال اجراست که سهم اشتغال و میزان سرمایه گذاری این تعداد طرح به ترتیب ۲ هزار نفر و ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:وی تعداد شهرک‌های صنعتی فعال در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۳ مورد ذکر کرد و گفت: تعداد کل واحدهای به بهره برداری رسیده در این نواحی و شهرک‌ها ۳۰۳ مورد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =