بیش از 4200 کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز اردبیل نشت یابی شد/ لید 150

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی بیش از 4200 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در 6 ماهه نخست سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، فیروز خدائی مدیر عامل این شرکت هدف از انجام عملیات نشت یابی را ، شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم های کنترل و رفع نشتی دانست و افزود : پس از شناسایی موارد نشتی ، توسط تیم های نشت یابی، موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی اعلام ، و واحدهای مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام می نمایند.

وی با توجه به اهمیت فرآیند نشت یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز، گفت: به منظور مطابقت فعالیتهای شرکت با استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران ، بازرسی هایی از پروژه های در حال اجرا ، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت پذیرفته است و در شش ماهه نخست امسال ؛ بیش از 4200 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و حدود 135000 انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

فیروز خدایی

وی در پایان با تأکید بر جدی گرفتن نشت گاز ، به مشترکین عزیز توصیه کرد : به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز، لازم است مشترکین گاز خانگی سیستم های لوله کشی گاز داخلی منازل خود را حداقل ششماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.

خبرنگار:مینا مرادزاده

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =