امام جمعه بابل به مسائل به وجود بین دو باشگاه نساجی و خونه به خونه وارد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیگ یک امسال حواشی زیادی داشت. نساجی پس از 24 سال و در دقایق پایانی جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و موفق شد لیگ برتری شود. نساجی به همراه نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کردند و خونه به خونه تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست لیگ برتری شود.

پس از این باشگاه خونه به خونه به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت و باشگاه نساجی را به تبانی متهم کرد. حتی این مساله پای نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بابل را هم باز کرده است؛ موضوعی که باعث شد تا نساجی حالا حتی بخواهد در این زمینه پیگیری هایی در فدراسیون فوتبال داشته باشد.

از روز گذشته در فضای مجازی کانال های ورزشی در قائمشهر این مسئله را دخالت سیاسیون در ورزش قلمداد کرده اند. آنها حتی از فدراسیون خواسته اند تا پیگیری هایی در این زمینه داشته باشد. آنها اعتقاد دارند این رفتار باشگاه خونه به خونه، خلاف مقررات فیفاست و نباید پای مسایل سیاسی به فوتبال باز شود. گویا فدراسیون فوتبال هم قصد دارد به صورت جدی وارد این مسئله شود.

چند روزی است اختلافات در این زمینه بالا گرفته و کمیته اخلاق اعلام کرده باشگاه خونه به خونه هیچ مدرکی برای تبانی نداشته است. با این حال مسئولان باشگاه بابلی مسئولان سیاسی شهر خود را وارد این مسئله کرده اند.  

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =