فرماندار: طالقان کمترین سرانه ورزشی البرز را دارد

فرماندار طالقان جواد صادقلو گفت : سرانه ورزشی در این شهرستان 20 صدم سانتی متر به ازای هر نفر است ، که کمترین سرانه ورزشی را در استان البرز دارد ، هدف ما ساماندهی است .

به گزارش خبرآنلاین جواد صادقلو افزود: سرانه ورزشی در این شهرستان 20 صدم سانتی متر به ازای هر نفر است.

وی ادامه داد: این درحالی است که ورزش ابزار و مانعی از ابتلای افراد به ویژه نوجوانان و جوانان در دام آسیبهای اجتماعی است.
صادقلو تأکید کرد: با توجه به سرانه ورزشی پایین در طالقان، هدف ما ساماندهی و ایجاد فضاهای ورزشی روستاها در یک برنامه چهارساله است.

وی یاد آورشد: اکنون راه اندازی جاده سلامت، فعال کردن ساعت ورزش ادارات با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم طالقان در حوزه ورزش در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار طالقان گفت: در سالجاری 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی، توازن و 27 صدم درصد ارزش افزوده به توسعه زیر ساخت های ورزش طالقان اختصاص یافته است.

صادقلو گفت: تعمیر و تجهیز فضاهای ورزشی، تکمیل زمین چمن طبیعی اداره ورزش شهر طالقان، احداث چمن های مصنوعی روستایی از جمله طرح های ورزشی در دست اقدام است.

در مجموع 7 سالن ورزشی در شهرستان طالقان است که 6 سالن آن دولتی و یک سالن خصوصی است.

جمعیت ساکن شهرستان طالقان 16 هزار نفر است که این شهرستان توریستی استان البرز در فصل تابستان علاوه بر افزایش جمعیت ساکن خود به 100 هزار نفر میزبان 150 هزار گردشگر نیز بوده است.

شهرستان طالقان با 70 روستا به مرکزیت شهرک، یکی از شهرستان‌های استان البرز است که از شمال با مازندران همسایه است.
سرانه ورزشی استان البرز با 2 میلیون و 712 هزار نفر در حدود 53 صدم مترمربع است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =