سائلام: با یک بازی خوب الاهلی را می‌بریم/ از بازی در زمین بی‌طرف ناراحتم

سرمربی تراکتورسازی ایران معتقد است که ورزش وسیله‌ای برای جمع کردن انسان‌ها است و نباید سیاست را وارد ورزش کرد.

به گزارش خبرآنلاین ، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران برای برگزاری نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان به مسقط عمان سفر کرد. ارتوئرول سائلام درباره دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان گفت: این سفر برای ما سفر مهمی است. ما با حضور در این رقابت‌ها، هم لذت بازی در لیگ قهرمانان آسیا و هم مسئولیت پذیری ناشی از این رقابت‌ها را تجربه می‌کنیم. به خاطر همین مساله می‌خواهیم یک آغاز خوب در این تورنمنت مهم داشته باشیم. ما می‌دانیم که رقبای قوی‌ای داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم.

او افزود: ما در سه مسابقه اولمان در لیگ برتر بدون این که باختی داشته باشیم هفت امتیاز کسب کردیم و در شرایط روحی خوبی قرار داریم. ان‌شاءالله روز دوشنبه بازیکنان ما جنگندگی‌ای که لایق آن هستند را به نمایش بگذارند و با یک بازی و نتیجه خوب این مسابقات را با پیروزی آغاز کنیم.

سرمربی تراکتورسازی ایران در ادامه درباره میزبانی از الاهلی عربستان در کشور ثالث، اظهار کرد: البته که برای صحبت درباره این موضوع حرفی برای گفتن دارم چون یک آدم ورزشی هستم. ما ورزش می‌کنیم و ورزش در دنیا یک معنی دیگری دارد. ورزش دوستی، صلح، برابری و برادری است و وسیله‌ای برای جمع کردن انسان‌ها است. به همین دلیل این که بخواهند سیاست یا هر مساله غیرمربوط به ورزش را به آن ربط دهند، مخالفش هستم.

سائلام ادامه داد: به خاطر همین می‌گویم که ای کاش می‌توانستیم این مسابقه را در تبریز مقابل هواداران خودمان انجام بدهیم. در بازی برگشت هم به عربستان می‌رفتیم و بازی می‌کردیم، با این مساله مشکلی نداشتیم. من نمی‌دانم با چه طرز تفکری این تصمیمات گرفته شده اما به نوبه خودم می‌گویم از این تصمیمات ناراحت هستم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =