۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
ایلیات : استیضاح شهردار کرج رای نمی آورد

اختلافات برخی از اعضاء شورای شهر کرج با اصغر نصیری هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد و حاشیه های فراوانی را به دنبال دارد ، این در حالیست که پیش از این تعدادی از اعضاء شورا از شهردار خواسته بودند وی در صحن شورا به سوالات آنان پاسخ دهند .

  به گزارش خبرآنلاین کرج،نصیری در جلسه رسمی شورا خطاب به آنان اعلام کرد که بنده در مهلت مقرر پاسخ به سوالات مطروحه اعضاء شورا را طی نامه رسمی به ریاست شورا اعلام کردم ، بعد از جلسه رسمی چهارشنبه هفته قبل برخی از اعضاء اعلام کردند که ما در جریان پاسخ های شهردار نبودیم و نمیدانیم چرا ریاست شورا از اعلام این پاسخ ها به اعضاء شورا صرف نظر کرده است .
این در حالیست که مخالفان شهردار در شورا طی نامه ای به ریاست شورا اعلام کردند که از پاسخ های شهردار قانع نشدند و در این حال بحث استیضاح شهردار کلید خورد ، در همین خصوص فرج اله ایلیات به خبرنگار ما گفت : بنده جزء اعضایی که طرح سوال را از شهردار کردند نبودم و بنظرمن استیضاح شهردار رای نخواهد آورد .
ایلیات در ادامه افزود: اولاً استیضاح شهردار باید ظرف مدت 10 روز از طریق ریاست شورا رسماً اعلام شود ، دوماً با توجه به اینکه 3/2 اعضاء باید به استیضاح رای دهند اما افرادیکه از جواب سوالات شهردار قانع نشدند 8 نفر می باشند ، که با این تفاسیر استیضاح شهردار رای نخواهد آورد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =