روزانه ۴۰۰۰ نفر از ساکنان و مراجعان استان از خدمات بیمارستان البرز استفاده می‌کنند

تسنیم نوشت: مدیرعامل بیمارستان تخصصی البرز با بیان اینکه این بیمارستان روزانه پذیرای ۴ هزار نفر از ساکنان و مراجعان استان البرز است، گفت: جراحی قلب و آنژیوگرافی و پزشکی هسته‌ای سال آینده در مرکز تخصصی البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهاد حمزه‌‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در بیمارستان فوق تخصصی البرز برگزار شد، در تشریح این خبر اظهار داشت: بیمارستان فوق تخصصی و تخصصی البرز برای تعطیلات نوروزی در آماده‌‌‌باش کامل قرار دارد و همه نوع خدمات تخصصی مانند روزهای عادی در این بیمارستان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌‌‌شود.

وی افزود: به عنوان مدیرعامل این مجموعه تا پایان تعطیلات نوروزی در همه روزها از 7 صبح تا پایان وقت در خدمت مراجعه‌کنندگان هستم.

مدیرعامل بیمارستان تخصصی البرز با بیان اینکه این بیمارستان روزانه پذیرای 4 هزار نفر از ساکنان و مراجعین استان البرز است، بیان کرد: جراحی قلب و آنژیوگرافی و پزشکی هسته‌ای سال آینده در مرکز تخصصی البرز به بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی با بیان اینکه روزانه این بیمارستان پاسخگوی 450 نفر از مراجعه‌کنندگان نیازمند به تصویربرداری است، عنوان کرد: حدود 1800 تا 2000 نفر در درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی در شیفتهای صبح و عصر به صورت روزانه پذیرایی می‌‌شوند.

حمزه‌زاده با بیان اینکه مراجعین سرپایی به اورژانس در این بیمارستان روزانه 350 نفر است، عنوان کرد: روزانه بیش از 55 بیمار بستری تحت نظر اورژانس در این بیمارستان داریم که توسط پزشکان متخصص مقیم در ساعات اولیه تحت نظر و تعیین وضعیت می‌شوند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی البرز با بیان اینکه در این بیمارستان روزانه 100 نفر تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: تمام اعمال جراحی با حضور متخصصان مربوط و برای دارندگان دفترچه تامین اجتماعی به صورت کاملا رایگان است.

حمزه زاده با اشاره به اینکه آنژیوگرافی و بخش جراحی قلب و پزشکی هسته‌ای تا پایان شش ماهه سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: روزانه 17 زایمان طبیعی در این بیمارستان انجام می‌شود و پزشکان بیهوشی مقیم در این بیمارستان در تمام ساعات شبانه‌روز حضور دارند و خدمات در بخش زایمان با حضور کلیه عوامل زن انجام می‌‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان البرز بهترین و استانداردترین پد هلیکوپتری در استان را داراست،گفت: همه بیمارانی که به وسیله اورژانس هوایی به این بیمارستان منتقل می‌شوند از خدمات این بیمارستان استفاده می‌کنند و هیچ تبعیضی در خدمات دهی به بیماران وجود ندارد.

حمزه‌زاده با بیان اینکه ماه گذشته جوانی بر اثر قطعی دست به این بیمارستان توسط اورژانس هوایی منتقل شد که سریعا تحت عمل جراحی قرار گرفت، عنوان کرد: عمل جراحی دست این جوان در بهترین زمان ممکن بعد از حادثه با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه 10 اتاق عمل در این بیمارستان به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 300 سورتی پرواز اورژانس هوایی به بیمارستان البرز انجام شده و همه این بیماران خدمات لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی البرز گفت: کلیه بیماران اورژانسی در کمترین زمان ممکن تعیین وضعیت شده و همه روزه گزارش کامل بیماران اورژانسی به مدیریت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان مجهز به پیشرفته ترین مرکز سنگ شکن کلیه است، گفت: بیماران نیازمند به خدمات جراحی و سنگ کلیه در کمترین زمان ممکن با پیشرفته‌ترین دستگاه سنگ‌شکن مورد عمل قرار می‌گیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =