حضور اعتراضی کشاورزان شرق اصفهان مقابل دفتر نمایندگان مجلس

ایرنا نوشت: گروهی از کشاورزان شرق اصفهان روز شنبه مقابل دفتر نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و خواهان رسیدگی به مشکلات ناشی از کم آبی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این گروه از کشاورزان با حضور مقابل دفتر چهار تَن از نمایندگان شهرستان اصفهان خواهان رسیدگی به مشکل کم آبی، تخصیص حقابه و جاری شدن زاینده رود شدند.

در این محل دفتر حجت الاسلام سالک ، حمید رضا فولادگر ، حیدرعلی عابدی و ناهید تاج الدین چهار نماینده از نمایندگان پنج گانه شهرستان اصفهان قرار دارد.

حجت الاسلام احمد سالک یکی از نمایندگان اصفهان بین این کشاورزان حضور یافت و از وعده مسئولان برای حل مشکلات مربوط به کشاورزان اصفهان در این هفته خبر داد.

این کشاورزان پلاکاردهایی همراه خود داشتند که در یکی از آنها با درج تصویری از زاینده رود پُر آب، آمده است: 'ما زاینده رود را اینگونه می خواهیم'.

کشاورزان شرق اصفهان حرکت خود را صبح امروز از مقابل سازمان آب منطقه ای اصفهان و پل خواجو آغاز کردند و سپس مقابل دفتر نمایندگان اصفهان در مجلس در خیابان جی حضور یافتند.

این گروه تا ساعت مخابره خبر همچنان مقابل دفتر نمایندگان شهرستان اصفهان حضور دارند وماموران انتظامی در محل مشاهده می شوند.
شغل بیشتر اهالی شرق اصفهان کشاورزی است که در سال های به سبب خشکی زاینده رود با مشکلات معیشتی روبه رو شده اند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =