ثوری می‌گوید: «ناطق نوری بر گردن همه ما حق دارد، او یک برند است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین ثوری پس از انتخاب شدنش به عنوان رئیس فدراسیون بوکس در نخستین نشست مطبوعاتی اش با اشاره به اینکه قصد داریم سیستم اداری فدراسیون بوکس را به نحو شایسته‌تری درآوریم، گفت:« اهدافی چون بهتر شدن ارتباط فدراسیون بوکس با اصحاب رسانه را دنبال می‌کنیم. قصد داریم کانال‌های ارتباطی خود را برای ترویج یافتن بوکس قوی‌تر کنیم تا شایستگی‌ها و توانمندی‌های این رشته در کشور نشان داده شود. کار گروهی و جمعی همیشه باعث پیشرفت است و امیدوارم با تلاش فدراسیون بوکس و کمک تمامی اصحاب رسانه شاهد انجام یک کار گروهی در راستای پیشرفت و رسیدن رشته مظلوم بوکس به حق خود در ورزش کشور باشیم.»

رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برنامه‌های فدراسیون برای پشتوانه‌سازی بوکس در سال‌های آینده پاسخ داد:« اعتقاد اصلی من توجه به رده‌های پایه است چرا که اگر این رده‌ها پیشرفت کنند، بدون شک بوکس بزرگسالان نیز پییشرفت خواهد کرد. از سال‌های گذشته تاکنون این مساله در فدراسیون بوکس تاحدودی رعایت شد اما به نحوی نبود که بوکس به شرایط ایده‌آل برسد و حالا خلاء بزرگی بین تیم ملی بزرگسالان تا رده‌های پایه وجود دارد به گونه‌ای که اگر یک ورزشکار کنار برود، جایگزینی برای او وجود ندارد.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین مشکل فدراسیون بوکس در سال‌های اخیر چه بوده است، توضیح داد:« افرادی که در یک مجموعه کار می‌کنند پشتوانه‌های همان مجموعه هستند و می‌توانند این مجموعه را به شرایط ایده‌آل برسانند یا باعث نزول و پسرفت آن شوند. قطعا اگر تلاش ما بیشتر شود، شاهد پیشرفت خواهیم بود چیزی که در سال‌های گذشته فدراسیون بوکس از آن بی‌بهره بوده است. از نظر شخصی هم فکر می‌کنم دلیل ضعف بسیار زیاد بوکس ایران ناآشنایی مردم و بد جا افتادن این رشته لطیف به عنوان یک ورزش خشن در جامعه است. فدراسیون بوکس تمام تلاش خود را انجام  می‌دهد تا بتواند چهره واقعی بوکس را به جامعه ورزش و مردم نشان دهد. از نظر من بوکس می‌تواند حتی بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در بین جوانان پرانرژی را که منجر به بعضا خشونت‌هایی در ملاء عام می‌شود را تخلیه کند. به همین دلیل باید همه اصحاب رسانه در شناخته شدن درست بوکس کمک بسزایی به فدراسیون بوکس کنند.»

ثوری درباره راه‌اندازی بوکس بانوان نیز توضیح داد:«همان طور که در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس توضیح دادم این مساله از اهداف مهم است چرا که بوکس ایران پتانسیل‌های زیادی هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان دارد. در حال حاضر بسیاری از بانوان ما به صورت پنهانی به تمرین ورزش بوکس می‌پردازند.اینکه راه‌اندازی بوکس بانوان با یکسری مقاومت‌هایی روبه‌رو شود را می‌دانم ولی اگر راهکارهای مناسبی را اتخاذ کنیم، قطعا به این مهم دست پیدا می‌کنیم. بانوانی که الان به صورت زیرزمینی و پنهانی تمرین می‌کنند ممکن است به دلیل نبود قوانین و نظارت درست از سوی فدراسیون بوکس دچار مشکلاتی شوند که اگر آن‌ها را مطرح کنیم، بدون شک در راه‌اندازی این بخش کمک‌کننده است. چه بهتر است این پتانسیل‌ها در مسیر درست استفاده شود تا اینکه به صورت پنهانی به هدر برود.»

او در پایان درباره عدم تحویل دفتر ناطق نوری به فدراسیون بوکس گفت:«ناطق نوری عزیز ما است و بر گردن جامعه بوکس حق دارد، ما دوست داریم از ناطق نوری به عنوان یک برند همچنان استفاده کنیم، طبق اعلام ایشان قرار است تا پایان سال او تمام وسایل خود را از دفتر فدراسیون خارج کند و تحویل فدراسیون بدهد، ناطق نوری برای رشته بوکس یک فرصت است  و امیدوارم سایه او بر این رشته مستدام باشد.»

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =