کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اقدام فرهنگی فاخر و ارزشمندی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان به عنوان کار فرهنگی فاخر در کشور و استان سال آینده در سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد حسین رجبی در اجلاسیه یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کردستان که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کنگره ۵۴۰۰ شهید استان به عنوان کار فرهنگی فاخر در کشور و استان سال آینده در سنندج برگزار خواهد شد.
وی گفت: یکی از خواسته های شهدا پایبندی به اسلام و ارزش های دینی است و شهدای ما در وصیت نامه ها بیان کردند که برای احیای دین اسلام و ارزش های دینی نه کسب مال و مقام جان خود را فدا کنند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از خواسته های شهدا، جاری کردن ارزش های دین اسلام در کشور و مقابله با هر عاملی است که با این ارزش ها در تضاد باشد، افزود: همه ی ما مدیون شهدا هستیم و باید همیشه یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.
سردار رجبی بیان کرد: دانش آموزان باید بدانند زندگی آرام و امنی که امروز دارند را مدیون ۴۱۵ شهید دانش آموز و صدها شهید کشور هستند که در مقابله دشمنان ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه اگر بصیریت و دشمن شناسی مردم نبود چهل سال انقلاب اسلامی ادامه پیدا نمی کرد، اظهار داشت: اگر مردم ما بصیریت داشته باشند و بتوانند دشمنان را بشناسند هیچ فتنه ای موثر نخواهد بود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش مجاهدانه شهدا حفظ امنیت و دفاع از تمامیت ارضی در کشور برقرار است و ایران اسلامی یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورها است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =