ایلنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در مورد وام‌های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.

الهیار اظهار کرد: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی دارای چهار وظیفه اصلی است که اگر خوب و دقیق تر کار کنیم به دستاورد های بهتری دست خواهیم یافت و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: هر کاری که کرده ایم وظیفه است و افتخار برای ما این است که این مجموعه را منسجم اداره کنیم که از همه منابع حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم و رضایت را در دل فرهنگیان ایجاد کنیم و بتوانیم در تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشیم.

الهیار اضافه کرد: در خصوص سیاست های رفاهی نیز از دیرباز برای اینکه شرایط معیشتی فرهنگیان خوب تامین شود، توسعه مراکز رفاهی در دستور کار بود که در بخش های تفریحی و درمانی و... خدمات دهی شود.

وی بیان کرد: در کل کشور شبکه بزرگی از این مراکز را داریم که باید همیشه به فکر انسجام بخشی و ارتقای کارآمدی آن ها باشیم و مجموعه عواملی را ایجاد کنیم که در خدمت فرهنگیان خوب عمل کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: تقویت و توسعه مراکز آموزشی و رفاهی در دستور کار است و از نظر کمی و کیفی این مراکز را توسعه می دهیم.

وی ادامه داد: سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان، تقویت و بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان و ایجاد الگوی منسجم بیمه فرهنگی و بهبود وضعیت معیشت و مسکن و درمان فرهنگیان از دیگر برنامه ها است.

الهیار در مورد وام های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی باشگاه ویژه پیشکسوتان در همه استان ها از برنامه های مهم است و در همه استان ها شاهد راه اندازی این مراکز خواهیم بود.

لازم به ذکر است مجموعه مذکور دارای سالن پذیرایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر ، سالن کنفرانس ، ۲۴ سوئیت با ظرفیت ۱۰۰ نفر و طراحی و معماری خاص ایجاد شده است.

42236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    0 0
    چرا حقوق معلمان تازه استخدام شده که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده اند, بزور به ۱ میلیون تومان برسد؟؟