۰ نفر
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
تور چرا؟!

آیا تابه‌حال به این اندیشیده‌اید که چرا مردم دنیا زادگاه و خانه خود را به‌منظور سفر# ترک می‌کنند؟ اهداف سفر برای انواع مردم متفاوت می‌باشد. ما در این مقاله کوتاه سعی داریم تا 7 محرک اصلی سفر کردن را برایتان تشریح کنیم.

1.  رویارویی با مکان‌ها، مردم و تجربه‌های جدید: در این مورد می‌بایست عنوان کرد گردشگرانی که خود اقدام به تهیه بلیط# هواپیما و رزرو هتل# موردنظر می‌کنند، امکان مقایسه لازم را خواهند داشت. در این روش، گردشگران اطلاعات مقصد موردنظر خود را موردبررسی قرار می‌دهند، لذا تجارب آن‌ها به‌مراتب بیشتر از کسانی خواهد بود که تور به همراه لیدر تهیه می‌کنند.

سلف - هایک

2.    یادگیری: تجربه رویارویی با موارد جدید منجر به ایجاد دانش و توانایی برای افراد خواهد شد. زمانی که گردشگران خود اقدام به مطالعه مقصد موردنظر می‌کنند و بدون نیاز به لیدر به شهر موردنظر خود سفر می‌کنند، با مسائل مختلف مواجه می‌شوند و این امر باعث می‌گردد تجربه‌های جدید کسب نمایند.

سلف - هایک

3.   خودشناسی: شما در سفر می‌توانید بیشتر از همیشه به خود فکر کنید و به‌دوراز دغدغه‌های روزمرگی بر روی نقاط ضعف و قوت خود متمرکز شوید.

سلف - هایک

4.   لذت زندگی: در سفر فرد می‌تواند از لحظات خود به شکلی که خود می‌پسندد استفاده نماید.

سلف - هایک

5.  ایجاد ارتباطات جدید: در سفر فرد می‌تواند با افراد دیگر، قومیت‌ها و ملیت‌های متفاوت با نگرش مختلف ارتباط برقرار کند. حتی سفر کردن با اقوام و فامیل نیز می‌تواند به استحکام روابط موجود کمک شایانی نماید.

سلف - هایک

6.  ماجراجویی: تجربه‌های جدید فعل‌وانفعالات خودش را هم به همراه دارد. حتی در بعضی مواقع می‌تواند خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد که البته فرد می‌تواند با مدیریت، دانش و برنامه‌ریزی درست تمامی موارد را پیش‌بینی و با موفقیت پشت سر بگذارد.

سلف - هایک

7.    رسیدن به آرامش: در سفر به‌دوراز هرگونه دغدغه‌ای می‌توان به آرامش خود پرداخت.

سلف - هایک

سایت سلف_هایک# (https://www.selfhike.com) افتخار دارد با تامین بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه مسافرتی، امکان تهیه بسته سفر را برای تمامی هم‌وطنان گرامی فراهم کند. هر فرد می‌تواند سفرش را خودش مدیریت کند و بسته به کیفیت و بودجه‌ای‌ که در دست دارد اقدام به تهیه تور خود نماید. در این صورت قیمت تمام‌شده سفر برای ایشان بسیار مناسب‌تر از تور مسافرتی خواهد بود و از طرفی با این شیوۀ سفر، فرد می‌تواند توشه باری از تجربه مفید برای زندگی بهتر کسب نماید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763487