۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
توزیع میوه شب عید در استان زنجان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به ضرورت توزیع میوه شب عید در سراسر استان زنجان، گفت: شهروندان روستایی نیز باید همچون شهروندان شهری از این فرصت بهره مند شوند و میوه شب عید باید در همه مناطق استان زنجان توزیع شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرامرز نیک سرشت با اشاره به اینکه برخی از شهرستان های استان همچون خدابنده ۲۰۰ هزار نفر جمعیت روستایی دارد، ابراز کرد: موضوع توزیع میوه شب عید در روستاهای استان زنجان همچون سایر استان های کشور باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ۳۵ درصد جمعیت استان زنجان جمعیت روستایی است، اظهار کرد: می توان از ظرفیت های موجود در بخشداری‌ها برای توزیع میوه شب عید در روستاها استفاده کرد.
معاون استاندار زنجان در ادامه با اشاره به موضوع ضرورت نظارت بر عرضه مرغ زنده به ویژه در منطقه کمربندی خیام جنوبی شهر زنجان، اظهار کرد: یکی از موارد تهدیدکننده سلامت جامعه، عرضه و فروش طیور به صورت زنده است.
وی همچنین با بیان اینکه در توزیع تخم‌مرغ به قیمت مصوب، باید بازرسی‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، خاصرنشان کرد: ضروری است تعداد واحدهای عرضه‌کننده تخم‌مرغ با نرخ مصوب نیز افزایش پیدا کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =