معاون استاندار: در بحث ایمنی جاده ها وضعیت خوبی نداریم

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در بحث ایمنی جاده‌های استان وضعیت خوبی داریم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا آریایی در جلسه کارگروه ایمنی راه‌ها اظهار داشت: آخرین جلسه این کارگروه در سال جاری با هدف کاهش تصادفات رانندگی به خصوص طی تعطیلات نوروز در محورهای ارتباطی استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته اقدامات موثری از طرف دستگاه‌های اجرایی مربوطه در محورهای برون شهری و درون شهری انجام گرفته است، افزود: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی متولی انجام شد که امید است نوروز 97 کمترین تلفات انسانی و جراحات را در محورهای اصلی و فرعی استان شاهد باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به مهمترین اقدامات کارگروه ایمنی راه‌ها تصریح کرد: روشنایی معابر طی چند روز گذشته در دستور کار قرار گرفته شد، همچنین راهداری استان روشنایی محورهای اصلی را ترمیم کرده است.

وی ادامه داد: نصب علائم در گاردریل‌ها، تمیز کردن تابلوها در محورهای ارتباطی، خط کشی محورهای اصلی بخصوص چهارخطه‌ها و جاده‌هایی که تازه آسفالت شده در دستور کار قرار گرفته و از چند روز پیش آغاز شده است.

آریایی خاطرنشان کرد: در بحث ایمنی جاده‌ها وضعیت خوبی داریم و اقدامات مناسبی انجام گرفته هر چند ممکن است به مرحله استاندارد نرسیده باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: امیدواریم با رعایت مسافران و رانندگانی که به استان سفر کرده و ادامه مسیر می‌دهند به قوانین و مقررات و توجه به تذکر پلیس و علائم رانندگی شاهد نوروزی پرنشاط توام با خاطرات خوش در استان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =