اسامی مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که در ایام نوروز آماده‌ خدمت‌رسانی به اعضا و علاقه‌مندان کتاب‌اند، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیرو اعلام معاون فرهنگی کانون، برای نخستین بار برخی مراکز کانون در روزهای نوروزی آماده‌ی خدمت‌رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ی این ایام خواهند بود.

این مراکز از روز سوم تا سیزدهم فروردین، برنامه‌های ویژه‌ای از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، داستان‌نویسی، نقاشی، کاردستی و... برای تعطیلات نوروز برگزار خواهند کرد.  

به گفته‌ محمدرضا زمردیان برای نخستین بار و در راستای سیاست‌های ابلاغی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر مطالعات غیردرسی دانش‌آموزان در ایام تعطیلات نوروزی، علاقه‌مندان از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ امکان حضور در مراکز ثابت اعلام شده را دارند.  

همچنین در این روزها برخی کتاب‌خانه‌های سیار شهری و روستایی کانون در تمام استان‌ها، به فراخور نیازهای فرهنگی مناطق آماده‌ی امانت دادن کتاب به متقاضیان و انجام سایر فعالیت‌های هنری و فرهنگی خواهند بود.

پیش‌تر زمردیان اعلام کرده بود نهضت خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان ایران، موضوعی است که مورد توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره جدید مدیریتی است.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
    1 0
    وزارت ارشاد هم باید روی کانون سرمایه گذاری جدی نماید این وزارتخانه و بنیادهای هنری و فرهنگی کشور به این موسسه به خاطر پرورش هنرمندان گرانقدر بدهکار هستند و کاری برای آن انجام نداده اند