ایلنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما امسال نیز در نیروی زمینی مصرف تولید داخلی را در اولویت قرار می‎دهیم تا شکوفایی و رونق کالاهای ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان و خانواده های تیپ ۷۱ ابوذر اظهار داشت: سالی را که پشت سر گذاشتیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال بسیار پر فراز و نشیبی بود که فرماندهی معظم کل قوا در فرمایشات نوروزی نیز به آن اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته عزیزانی در کنار ما بودند و الان خفته در خاک هستند، افزود: در این لحظه از تحویل سال جدید آنها را فراموش نکنیم به ویژه شهدای عزیزمان که امنیت امروز را ما مدیون آنها هستیم .

امیر حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تاکید کرد: حمایت از تولید ملی بسیار مهم است که معظم له امسال را به این عنوان نامگذاری فرمودند. نیروی زمینی ارتش از سال گذشته به این امر اهتمام داشته و تمام کالاهای مصرفی را از تولیدات داخل فراهم و استفاده می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در سال جدید نیز ما در نیروی زمینی مصرف تولید داخلی را اولویت قرار می دهیم تا شکوفایی و رونق کالاهای ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.
29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =