ایرنا نوشت: در حالیکه مقامات اجرایی ارشد ارمنستان به دنبال حل بحران سیاسی فعلی و تجمع معترضان برای برگزاری تظاهرات در مرکز ایروان هستند، نخست وزیر موقت پیشنهاد برگزاری انتخابات پارلمانی جدید را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر افزود: معترضان در حالی روز چهارشنبه در مرکز ایروان بار دیگر برای تظاهرات تجمع کرده اند که نخست وزیر موقت این کشور با هدف پایان بحران سیاسی پیشنهاد برگزاری انتخابات پارلمانی جدید را مطرح کرد.


شاهدان همچنین اعلام کردند، همزمان با حضور دوباره معترضان در پایتخت ارمنستان نیروهای پلیس نیز در این منطقه مستقر شده اند.
پیشنهاد 'کارن کاراپتیان' نخست وزیر موقت ارمنستان برای خروج از بحران سیاسی در این کشور در حالی مطرح شده که نیکول پاشینیان رهبر مخالفان روز گذشته در مورد حضور در سمت نخست وزیر اعلام آمادگی کرده است. وی تاکید کرد که مخالفان به فشارهایشان به کانون قدرت برای اعمال تغییرات واقعی ادامه خواهند داد.


کاراپتیان گفت اگر بحران در این کشور ادامه یابد، اقتصاد با مشکلاتی روبرو خواهد شد.
خبرگزاری تاس روسیه نیز به نقل از نخست وزیر موقت ارمنستان اعلام کرد: پیشنهاد سازماندهی یک نشست فراگیر را به رئیس جمهوری ارائه کردم. من نگران اوضاع فعلی هستم.


کاراپتیان تصریح کرد که قرار بود روز چهارشنبه با پاشینیان برای بررسی اوضاع و یافتن راه حل بحران دیدار کند اما این نشست به دلیل مطرح شدن درخواست های جدید از سوی رهبر مخالفان لغو شد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =