ایلنا نوشت: امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به پرونده تجاوز به دختران در ایرانشهر گفت: برای اینکه به این جنایت صحیح و درست رسیدگی شود، کسانی که مورد آزار و تجاوز قرار گرفته‌اند، حتما باید حتما شکایت کنند و ترسی نداشته باشند.

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی از دختران ایرانشهری که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، درخواست کرد، بدون ترس طرح شکایت کنند.

او در واکنش به این موضوع که ممکن است؛ دخترانی که در ایرانشهر مورد تجاوز قرار گرفته‌اند به دلیل ترس از آبرو یا حاشیه‌های بعد از مطرح شدن این مساله پنهان‌کاری و از طرح شکایت امتناع کنند، گفت: این جنایت پیش آمده‌است و برای اینکه به این جنایت صحیح و درست رسیدگی شود، کسانی که مورد آزار و تجاوز قرار گرفته‌اند، باید حتما شکایت کنند و ترسی نداشته باشند.

او تاکید کرد:‌ این افراد نباید در رابطه با جان خود در خانواده احساس خطر کنند، چون این تجاوز به عنف بوده است، آنها گناهکار نیستند، چرا که خودشان رضایت نداشتند. زمانی که تجاوز انجام می‌شود، چون به زور این اقدام صورت می‌گیرد، کسانی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، گناهی مرتکب نشده‌اند و هیچ کسی حق ندارد با آنها رفتار بدی داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان تاکید کرد: افرادی که موردتجاوز واقع شده‌اند، هیچ ترسی نداشته باشند و هیچ کسی هم نباید با آنها برخورد کند، چون همانطور که گفتم آنها بی‌گناه هستند.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AU ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    3 0
    «نباید در رابطه با جان خود در خانواده احساس خطر کنند» فقط میتوانم اه بکشم برای‌ فرهنگ بیمار سرزمینم که گویا اراده ای‌ نیز برای اصلاح ان وجود ندارد
  • بی نام A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    6 0
    چقدر این مرد فهمیده و مردم دار است