۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

سرمربی استقلال تمایلی به شرکت در دیدار سوپرجام ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی ها هنوز تمرینات خود برای فصل بعد را آغاز نکرده اند و به نظر می رسد برنامه ای برای شروع تمرینات به سرعت ندارند. با توجه به اینکه نزدیکترین مسابقه پس از پایان جام جهانی دیدار استقلال و پرسپولیس در قالب سوپرجام باشگاههای کشور است گفته می شود وینفرد شفر برنامه ای برای شرکت در این مسابقه ندارد. سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال  دراین‌باره می گوید: شفر اعتقاد دارد هر دو تیم در مراحل بالای آسیا هستند و باید کاری کنیم که تیم‌ها در آ‌نجا آسیبی نبینند و برگزاری این بازی می تواند کار این دو تیم را سخت کند.

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر اما درباره این اظهارنظر شفر با بیان اینکه این اتفاق امکانپذیر نیست گفت: «اگر باشگاه استقلال یا هر کدام از طرفین این بازی در سوپرجام شرکت نکنند باید جریمه کل مسابقه و ارقام عواید بازی و همچنین ضرر و زیان تیم حریف را هم پرداخت کنند و با آنها برخورد قانونی هم صورت خواهد گرفت.»

مدیرعامل استقلال اما از ادامه مکاتبات با سازمان لیگ درباره لغو این بازی خبر داد و اعلام کرد در صورتی که مجبور به حضور در این دیدار شوند با تیم دوم خود به میدان خواهند رفت.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =