یک برد شیرین دیگر برای روسیه/ میزبان قدرتش را به رخ کشید

تیم ملی فوتبال روسیه با نتیجه 3-1 از سد مصر گذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اولین بازی از دور دوم مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، تیم‌های ملی فوتبال روسیه و مصر در گروه A به مصاف هم رفتند. این بازی که با قضاوت انریکه کاسارس پاراگوئه‌ای در ورزشگاه سن‌پترزبورگ برگزار می‌شد در نهایت با برتری 3 بر یک شاگردان چرچسوف به پایان رسید.
احمد فتحی (47- گل به خودی)، دنیس چریشف (59) و آرتم ژیوبا (62) برای روسیه در این دیدار گلزنی گردند. همچنین تنها گل مصر پس از اعلام پنالتی به سود این تیم آفریقایی با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) در دقیقه 73 توسط محمد صلاح به ثمر رسید.
با گل به خودی که در این بازی به ثمر رسید، شمار گل‌ به خودی‌های جام بیست‌ویکم به عدد پنج رسید تا جام جهانی 2018 تا اینجای کار از حیث گل به خودی تنها پشت‌سر جام جهانی 1998 فرانسه بایستد، دوره‌ای که 6 گل به خودی در آن به ثبت رسیده بود.
روسیه در دو بازی اول خود 8 گل به ثمر رساند تا به ایتالیا، میزبان مسابقات جام جهانی 1934 ملحق شود که به عنوان میزبان مسابقات در دو بازی اول خود در این تورنمنت معتبر بیشترین گل را زده‌اند. در این دیدار اسمولوف از روسیه و ترزگه از مصر کارت زرد گرفتند.
از همین گروه از ساعت 19:30 امشب (چهارشنبه)، اروگوئه به مصاف عربستان می‌رود و در صورت شکست نماینده قاره آسیا، صعود این تیم آمریکای جنوبی و روسیه به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی می‌شود.
در جدول رده‌بندی گروه A، در حال حاضر تیم‌های روسیه و اروگوئه به ترتیب با 6 و 3 امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و عربستان و مصر نیز امتیازی کسب نکرده‌اند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =