نمایشگاه و جشنواره «کباب گرجی» برای نخستین بار در شرق مازندران در روستای گرجی‌محله بهشهر برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از  بهشهر، جشنواره «کباب گرجی» ( ٢٨ خرداد) در روستای گرجی محله بهشهر با حضور مسئولین و علاقمندان افتتاح شد .

فلاح رئیس ارشاد بهشهر، در آیین افتتاح جشنواره «کباب گرجی محله» گفت: امیدواریم این جشنواره زمینه و بستر مناسبی برای برگزاری جشنواره های دیگر در شهرستان بهشهر باشد .

وی ظرفیت های هنری شرق مازندران را بی نظیر توصیف کرد و گفت: وجود استاتید ارزشمندی همچون استاد محمدرضا اسحاقی گرجی، گرجی محله بهشهر را مهترین مرکز تولید و آموزش موسیقی استان مازندران معرفی کرده است و با همکاری مسئولین در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشنواره موسیقی گرجی هستیم .

این مسئول فرهنگی افزود: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها و برپایی نمایشگاه صنایع دستی می‌تواند بعنوان یک رویداد گردشگری محسوب شود که در معرفی بیشتر پتانسیل و جذب گردشگر بسیار تاثیر گذار است.

کباب گرجی محله از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که توانسته میهمانانی را از شهرهای همجوار به این روستا بکشاند وامیدواریم این کباب همچون کباب بناب آذربایجان برند شود .

این جشنواره به مدت چهار روز از (۲۸ تا ۳۱ خرداد) در روستای گرجی‌محله برپا است .

مراسم اختتامیه جشنواره پنج شنبه ٣١ خرداد ساعت ١٨ با حضور محمدرضا اسحاقی خنیاگر موسیقی مازندران و علاقمندان در این روستا برگزار می شود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =