۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵

خراسان نوشت: آن قدر در کارهای خلاف غرق شده بودم که دیگر هیچ یادی از خانه و زندگی نمی کردم. همه عشق و تفریح من پاتوقی بود که به همراه دوستانم در آن جا جمع می شدیم و انواع مواد مخدر را مصرف می کردیم.

همان جا بود که هر کسی برای تامین هزینه های اعتیادش نقشه های وحشتناکی می کشید، من هم که از چند ماه قبل یک دستگاه موتورسیکلت قسطی خریده بودم تا در پیک موتوری کار کنم نقشه سرقت از منازل را با یکی از هم بساطی هایم در میان گذاشتم.

جوان 31 ساله ای که به اتهام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت توسط نیروهای تجسس کلانتری الهیه مشهد دستگیر شده است، با بیان این که «کریستال» و دوستان ناباب زندگی ام را به تباهی کشاندند درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری الهیه مشهد گفت: پدرم مردی بی مسئولیت بود و همه اوقاتش را پای بساط مواد مخدر می گذراند به همین خاطر مادرم مجبور بود در بیرون از منزل کارگری کند تا حداقل برای مخارج زندگی دست نیاز به سوی دیگران دراز نکنیم خلاصه به هر سختی که بود سه خواهر بزرگ تر از من ازدواج کردند و به دنبال سعادت و خوشبختی خودشان رفتند.

در این میان من که کوچک ترین عضو خانواده بودم با دوستان ناباب همسو شدم و با رها کردن درس و مدرسه به استعمال مواد مخدر و خلافکاری روی آوردم، در همین روزها بود که مادرم فوت کرد و تهیه مواد مخدر برای پدرم به گردن من افتاد. از آن زمان به بعد دیگر آشکارا مواد مصرف می کردم و مشروبات الکلی می نوشیدم. آن قدر دروغ سر هم می کردم تا از اطرافیانم پولی برای تهیه مواد مخدر بگیرم ولی به تدریج دیگر کسی به من و حرف هایم اعتماد نمی کرد.

این در حالی بود که به ترغیب دوستان و هم بساطی هایم به مصرف کریستال روی آوردم. دیگر پول های اندک کفاف هزینه های سنگین مواد مخدر صنعتی را نمی داد به همین دلیل به سرقت های خرد از داخل خودروها روی آوردم. خانه و زندگی ام را رها کردم و عمرم را در پاتوق خلافکاران می گذراندم چرا که همه اطرافیانم مرا ترک کرده بودند حتی خواهرانم نیز هیچ اعتمادی به من نداشتند و مرا نمی پذیرفتند. در همین روزها بود که به جرم شرب خمر دستگیر و محکوم شدم ولی دست از خلافکاری برنداشتم چرا که در آن پاتوق شوم همواره از سوی دوستانم برای ارتکاب جرم وسوسه می شدم.

حدود سه ماه قبل، پس از آن که یک دستگاه موتورسیکلت اقساطی خریدم تا در پیک موتوری کار کنم باز هم وسوسه دوستانم برای سرقت با موتورسیکلت مرا به کارهای خلاف واداشت. آخرین بار به همراه یکی از هم بساطی هایم که سابقه سرقت خودرو داشت تصمیم گرفتیم از انباری ها سرقت کنیم ولی وقتی به منطقه الهیه آمدیم یک دستگاه موتورسیکلت که بدون قفل و زنجیر رها شده بود توجه مان را به خودش جلب کرد، در یک لحظه موتورسیکلت را سرقت کردیم و دوستم با آن به پاتوق رفت. من هم برای رد گم کردن به مرکز پیک موتوری رفتم اما هنوز چند ساعت بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان ماموران تجسس دست بندهای آهنین را بر دستانم حلقه زدند و ...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) همدست دیگر متهم نیز به همراه موتورسیکلت مسروقه دستگیر و بازجویی از آنان آغاز شد.

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =