در روز چهارشنبه، چهارم مهر، افزایش قیمت دلار، اولین واکنش وزیر بهداشت به شوخی‌اش با یکی از مراجعان مردمی و پاسخ وزیر نفت به نماینده نجومی بگیر مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، شیشه جلوی روحانی در هنگام سخنرانی سازمان ملل برای چیست؟ در صدر اخبار نشست. نقل قولی از هدایت‌الله خادمی با عنوان آن‌هایی که با من بودند ماهی ۴۵ میلیون می گیرند هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین صحبت‌های امیر محبیان که گفته حکومت سربه‌سر مردم نگذارد را خواندند.

در سرویس اقتصاد، پاسخ وزارت نفت به نماینده نجومی‌بگیر خواندنی شد. تقاضا برای خرید دلار ۱۷ هزار تومانی دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. قیمت آپارتمان‌های فروش رفته ۵۰-۶۰ متری در تهران نیز پرکلیک شد.

در سرویس فرهنگ، پست نوید محمدزاده درباره بازیگر زن سرشناس هالیوود توجه کاربران زیادی را جلب کرد. فیلمی از حادثه وحشتناک سوختن ۳۱ بازیگر سر صحنه فیلمبرداری نیز کلیک زیادی خورد. همچنین واکنش ها به درگذشت یدالله صمدی ادامه داشت و کاربران پست احساسی شهاب حسینی برای این کارگردان را خواندند.

در سرویس جامعه، اولین واکنش وزیر بهداشت به شوخی‌اش با یکی از مراجعان مردمی مورد توجه قرار گرفت. دستور محرومیت دانشجویان دکتری از سوی حراست دانشگاه آزاد دیگر پربیننده این سرویس بود. تحلیل زبان بدن ترامپ در سازمان ملل توسط یک کارشناس هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، پاسخ سریع روحانی به پیشنهاد ترامپ خبر پربازدیدی شد. واکنش ایران به ادعای واهی رئیس‌جمهور آرژانتین دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. یک زن معترض سخنان پمپئو علیه ایران را به چالش کشید نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، شوخی دردسرساز شفر با پرسپولیس! توجه کاربران را در پی داشت. جزییات حرف‌های علی پروین در بازداشتگاه! دیگر پرکلیک این سرویس بود. خاطره جنجالی و ناگفته از دربی سال ۷۳ هم بیننده زیادی داشت.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =