در روز دوشنبه ۹ مهر، اخباری درباره مکان اصابت موشک‌های سپاه، کاهش قیمت ارز و واکنش اصغر فرهادی به اکران فیلمش در ایران بازدید زیادی داشتند و نظر مخاطبان را به خود جلب کردند.

در سرویس سیاست، این پرسش که آیا یکی از موشک‌های سپاه در کرمانشاه سقوط کرده‌است؟ در صدر اخبار نشست. جزییات بیشتر از حمله موشکی سپاه به مقر طراحان حمله تروریستی اهواز هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران، عکسی از هاشمی و خانواده سر میز صبحانه را نیز دیدند.

در سرویس اقتصاد، خبر گزارش مستقیم از وضعیت ارز در کف خیابان فردوسی توجه کاربران را در پی داشت. انفجار قیمتی مسکن چگونه رخ داد؟، دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. مخاطبان همچنین خواستند بدانند نامه اقتصاددانان خطاب به سران سه قوه شامل چه موضوعاتی بودند.

در سرویس فرهنگ، اصغر فرهادی آب پاکی را روی دست ایرانی‌ها ریخت توجه کاربران زیادی را جلب کرد. عکسی از تیپ و قیافه بازیگر زن در ۲۴ سال پیش نیز کلیک زیادی خورد. در ادامه کاربران وقتی نابغه کوچک ایرانی از مهاجرت منصرف شد را خواندند.

در سرویس جامعه، سلطان سکه و باقری‌درمنی به اعدام محکوم شدند مورد توجه قرار گرفت. در ادامه خبر دعوت عاشقانه عراقی‌ها از زائران اربعین حسینی پربازدید شد. چطور می‌شود در ۴۰ سالگی بازنشسته تامین اجتماعی شد؟ هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، بازتاب حمله موشکی سپاه به مواضع طراحان حمله تروریستی اهواز خبری بود که کاربران برای یافتن پاسخش روی آن کلیک کردند. جلاد «کفر قاسم» مُرد دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. چرا نتانیاهو آدرس اشتباهی را داد؟ نیز پرکلیک شد.

در سرویس ورزش، خواستگاری علی انصاریان از مونیکا بلوچی برای جواد کاظمیان توجه کاربران را در پی داشت. ورزشکار ایرانی یک نفر را کشت و از کشور فرار کرد دیگر پرکلیک این سرویس بود. گاف عجیب خواهرِ کریس رونالدو هم بیننده زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =