نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از عموم مردم شریف استان یزد برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سید ابوالفضل موسوی در پیام خود آورده است: قدس نخستین قبله و یکی از پایگاه های مهم مسلمانان جهان اسلام است و به عنوان نماد شجاعت و مقاومت تجلی گر حماسه ای ماندگار در مقابله مستضعفین با مستکبرین در صفحات تاریخ است.

قدس رمز وحدت کسانی است که با بیداری و هوشیاری تا مطلع الفجر، حقیقت خواهی و عدالت دوستی را در فریادی رسا به گوش جهانیان می رسانند و این غریو برخواسته از ملت ایران نیز نشان می دهد که مردم همواره با اراده ای خروشان در کنار فلسطین و خصم تمام دشمنان اسلام ایستاده اند.

حضرت امام خمینی(ره) نیز در سخنان گهربارشان اهمیت این روز را اینگونه بیان می فرمایند: روز قدس روزی است که باید به همه ی ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه اعمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است.

یکی از رسالت های کلیدی انقلاب اسلامی که خود از جنس مبارزه با استکبار و حرکتی با شکوه در تحولات سیاسی تاریخ محسوب می شود، ایجاد وحدت و همدلی در میان مسلمانان جهان است و در شرایط کنونی انسجام اسلامی نقطه مشترکی است که هیچ گونه کم توجهی را پذیرا نیست، زیرا امروز خطر اسرائیل متوجه خاورمیانه و تمام سرزمین های اسلامی است و مبارزه مردم فلسطین نیازمند پشتیباتی تمام مسلمانان جهان است.

بدینوسیله از عموم مردم شریف استان یزد، دعوت می نمایم تا در مسیر کوتاه نمودن دست این قدرت باطل در همبستگی ملت ایران به رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای، برای نشان دادن حمایت از سرنوشت حقیقی مردم فلسطین یک پارچه در راهپیمایی روز قدس حضور یافته و شعار آزادی و حق طلبی را به گوش جهانیان برسانیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =