ایسنا نوشت: امام جمعه یزد اظهار کرد: دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر مستکبران، مهم‌ترین رسالت نظام انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله «محمدرضا ناصری» ظهر امروز یازدهم تیر ماه در خطبه‎‎های نماز آدینه‎ی آخرین جمعه‎‎ی ماه رمضان، با اشاره به حضور پرشور و گسترده آحاد مردم استان یزد در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در مناسبت‎‎های ملی و مذهبی، وظیفه مسئولان را در خدمتگذاری بیشتر و سنگین‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: رژیم صهیونیستی سعی دارد با کشتار و تجاوز به کودکان بی‎‎پناه و مسلمانان فلسطینی، ارزش‌های اسلامی و دینی مکتب اسلام را از افکار عمومی پاک کنند.

وی، ملت ایران را تنها حامی مردم مظلوم مسلمان فلسطین دانست و بیان کرد: دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر مستکبران، مهم‌ترین رسالت نظام انقلاب اسلامی ایران در عرصه‎‎های مختلف است.

ناصری با اشاره به ضرورت احساس مسئولیت در قبال مردم ستم دیده جهان، گفت: حضور در مناسبت‎‎های ملی و مذهبی، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای حراست از ارزش‎‎های دینی مکتب ناب محمدی است.

امام جمعه یزد، حقوق بشر آمریکایی را نماد جنایت و کشتار مردم بی‌پناه دنیا عنوان کرد و افزود: از ابتدا تشکیل نظام انقلاب اسلامی ایران تاکنون، آمریکا بیش از ۷۰ مرتبه نسبت به اجرای توطئه‌های فرهنگی، سیاسی، علمی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی، علیه انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی و مدیریتی نظام انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از صنایع کوچک، رونق بخشیدن به روستا‌ها و ایجاد اشتغال محله‌ای، از جمله درخواست‌های مردم استان یزد است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به نزدیک شده به عید سعید فطر، این روز را عید بزرگ و روز گرفتن پاداش از خداوند متعال دانست و بیان کرد: عید فطر بزرگ‌ترین عید جهان اسلام است.

وی در بخش خطبه‎‎های اول نیز دنیا را محل اندوختن حسنات و خودسازی در برابر توطئه‎‎های شیطانی دانست و بیان کرد: انسان‎‎های مومن و آگاه از گذر زمان عبرت گرفته و خود را برای حضوری شایسته در روز قیامت آماده می‌‎‎کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت‎‎های ماه مبارک رمضان، گفت: صبوری و دوری از گناه، از جمله دستاوردهای ماه رمضان برای انسان‎‎های مومن و مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان، حفظ دستاوردهای معنوی ماه رمضان را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تقویت اراده برای مقابله با مشکلات و سختی‎‎های دنیوی از دیگر دستاوردهای عبادت و روزه‎‎داری در ماه رمضان است.

ناصری، دوری از فضاهای آلوده از نظر دینی، علمی و آموزشی را از جمله رسالت‎‎های مومنان در جامعه اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ دینی و معنوی بین اقشار مختلف جامعه، موثر‌ترین راهکار مقابله با توطئه‎‎های شیطانی دشمنان دین و نظام اسلامی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =