توسعه ابزارهای پوشیدنی هوشمند در هند توسط لنوو

لنووی چین قصد سرمایه‌گذاری در صنعت ابزارهای پوشیدنی هوشمند در هند را دارد.

 

به گزارش خبرآنلاین، «سباستین پِنگ» مدیر بخش لوازم جانبی لنوو به رویترز گفت: هدف ما کسب 20 درصد از بازار ابزارهای پوشیدنی هند شامل انواع ساعت‌های هوشمند و بندهای سلامت و ردیاب هوشمند سلامت است.{لینک}

به گفته وی از سال گذشته که لنوو وارد بازار هند در بخش ابزارهای پوشیدنی شده، 6 الی 7 درصد از سهم بازار را از آنِ خود کرده است و حالا کمپانی چینی قصد تولید این‌گونه ابزارها را در هند دارد که در راستای سیاست نخست‌وزیر این کشور برای توسعه تولیدات داخلی است.

لنوو پیش‌بینی کرده است تا بتواند در بخش ابزارهای هوشمند پوشیدنی، امسال سهم خود را به 30 الی 40 درصد برساند و به همین خاطر با کمپانی‌های محلی برای توسعه تولید بومی قرارداد مشارکت بسته است.

«ناوین باجاج» از فعالان حوزه آی تی در هند می‌گوید: لنوو با فلیپ کارت قرارداد فروش این نوع ابزارهای هوشمند را بسته است و سعی کرده است تا مانند آمازون سایر محصولات الکترونیک خود را نیز مانند لپ‌تاپ و ... به فروش رساند.

لنوو همچنین با افتتاح فروشگاه فیزیکی، سعی کرده است تا تجارت خود را توسعه دهد. در حال حاضر دو محصول HW02 به‌عنوان بند هوشمند تناسب‌اندام و HX03w به‌عنوان بند هوشمند در هند فروش خوبی داشته است.

آمار منتشره از سوی موسسه International Data Corporation نشان می‌دهد بازار 2017 ابزارهای پوشیدنی هوشمند در هند به رقم 157 میلیون دلار رسید و کمپانی‌هایی مانند شائومی، هوآوی و فیت بیت در کنار لنوو رقابت تنگاتنگی دارند.

اگر طرح توسعه کارخانه‌ایِ لنوو در هند موفقیت‌آمیز شود، هند به‌عنوان هاب منطقه، دست به صادرات این‌گونه ابزار خواهد زد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =