ازمون ایین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی نام آزمونی است که در مرحله دوم از متقاضیان گواهینامه رانندگی گرفته می شود .

برای قبولی در ازمون ایین نامه اصلی با دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی با جواب خودتان را برای این امتحان آیین نامه آماده نمایید . به خاطر داشته باشید که برای قبولی در ازمون ایین نامه اصلی و مقدماتی راهنمایی و رانندگی با دانلود pdf نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی به راحتی می توانید در این امتحان قبول شوید .

تفاوت ازمون ایین نامه اصلی و مقدماتی چیست ؟

ازمون ایین نامه اصلی توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می شود . این ازمون در مرحله دوم و پس از قبولی متقاضیان در آزمون آیین نامه مقدماتی راهنمایی رانندگی گرفته می شود .

برای شرکت در ازمون ایین نامه اصلی نیاز است ابتدا در آزمون آیین نامه مرحله اول قبول شده باشید .

ازمون ایین نامه اصلی سخت تر است یا مقدماتی ؟

گاهی اوقات این سوال مطرح می شود که ازمون ایین نامه اصلی دشوار تر می باشد یا امتحان آیین نامه مقدماتی . بنظر می رسد ازمون ایین نامه اصلی کمی سخت تر از آزمون مقدماتی می باشد .

یکی از دلایل سختی ازمون ایین نامه اصلی نسبت به مقدماتی نیز وجود سوالات فنی در این ازمون می باشد .

معمولا در ازمون مرحله اول گواهینامه سوالات فنی نیست ولی در ازمون ایین نامه اصلی سوالات فنی می آید این سوالات کمی پیچیده است و نیاز است قبل از ازمون ایین نامه اصلی

با انواع نمونه سوالات فنی ایین نامه اصلی آشنا شوید .

برای گرفتن گواهینامه رانندگی در چه آزمون هایی باید قبول شد ؟
برای اخذ گواهینامه رانندگی پایه سوم گواهینامه پایه 2 و همین طور گواهینامه پایه یک و موتور سیکلت لازم است در سه آزمون راهنمایی و رانندگی قبول شود .
اولین امتحان ، آزمون آیین نامه مقدماتی است که در مرحله اول از داوطلبان گواهینامه و معمولا در آموزشگاه رانندگی گرفته می شود .
هر دو آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی کتبی هستند و برای قبولی در آن ها لازم است حداقل به ۲۶ سوال از ۳۰ سوال تستی موجود پاسخ صحیح بدهید . توجه داشته باشید که در صورت پاسخ ندادن به سوالی غلط محسوب می شود .
آزمون مرحله دوم ، امتحان آیین نامه اصلی که این آزون توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می شود .
آزمون سوم امتحان شهری رانندگی است که این آزمون برخلاف دو امتحان قبلی به صورت عملی است .
معمولا اغلب متقاضیان گواهینامه در امتحان شهری رانندگی با بار اول مردود می شوند که طبیعی است .
برای قبولی در امتحان شهری رانندگی بهترین کار اینست که تمرین عملی زیادی بکنید و حتی کلاس های عملی بیشتری را با آموزشگاه رانندگی خود هماهنگ کنید و بگیرید تا کاملا تسلط داشته باشید .
بهتر است در کلاس های عملی بیشتر بر روی موارد امتحانی تمرین کنید مثلا تمرین پارک دوبل که یکی از مهم ترین مواردی است که در امتحان شهری رانندگی مورد آزمون قرار می گیرد .
یکی از دغدغه های در حال حاضر برای گسانی که در حال گرفتن گواهینامه هستند وجود دارد اینست که چندین بار در امتحان آیین نامه مردود می شوند که این موضوع باعث می شود روند گرفتن گواهینامه شان طولانی شود و از طرفی هزینه بیشتری را برایشان در پی داشته باشد .
اما سوالی که مطرح می شود اینست که چگونه با بار اول در ازمون ایین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی قبول شویم ؟


پاسخ :
نمونه سوالات ازمون ایین نامه اصلی
بهترین کار برای قبولی آسان تر در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی دانلود pdf نمونه سوالات آیین نامه جدید و خواندن آن سوالات قبل از امتحان می باشد .
بهتر است از دو الی سه روز قبل از آزمون خود مهم ترین نمونه سوالاتی که بیشتری تکرار را تا بحال در آزمون راهنمایی و رانندگی داشته است را دانلود کنید و آنها را بخوانید . البته باید دقت داشته باشید که سوالات با جواب صحیح باشند .
با این روش می توانید بر تمامی نمونه سوالات تسلط پیدا کنید و با اعتماد به نفس بالاتری در زمان آزمون حاضر شوید .
منبع :https://soal-aeennameh.com/

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780347