مهر به نقل از عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بعدازظهر امروز در ششمین مراسم سالگرد ارتحال سردار احمد قدیریان، اظهار نوشت:قارون از نزدیکترین های به حضرت موسی بود اما این فرد که خودش در دستگاه دین و نبوت بوده اگر یک صفت ناجور در وجودش باشد چه می شود؟ قارون همراه و فامیل موسی بود اما یک خوی برتری جویی و جمع آوری ثروت و قدرت از هر طریقی در وجودش بود و این یک ویژگی برجسته وی شد.

وی گفت: فرعون او را شناخت و ویژگی هایش را شناخت و به اصطلاح یارگیری کرد،  قارون هم به دستگاه نبوت چسبید و هم از فرعون بهره می برد و در داستان حضرت سلیمان و برخورد وی با رهبر مورچه ها هم این نکته به‌نحو دیگری تکرار می شود که مردم به زندگی آنها نگاه می کردند و غبطه میخوردند که چرا ما چنین زندگی نداریم.

ضرغامی ادامه داد: ببینید امروز شکاف اقتصادی و تبعیض های زیاد یکی از مشکلات کشور ما شده، چرا امروز اینقدر اعتراضات زیاد شده و مردم کم تحمل شدند؟ چون می بینند که عده‌ای چه زندگی برای خود بهم زدند و تحمل نمی کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار کرد: خیلی ها ممکن است در لباس انقلاب باشند و جایگاه هایی هم داشته باشند اما خوی و رفتار طاغوتی داشته باشند و از این دست افراد خیلی هم زیاد داریم.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن از داستان قارون نتیجه می گیرد که دیدید سرنوشت او چی شد با همه شکوه و قدرت و جبروت ظاهری که داشت؟ بنابراین هر کس برای خدا کاری انجام می دهد آخر و عاقبت کار وی از ابتدای کار او بسیار آسان تر و بهتر است.

ضرغامی افزود: وقتی ما در ابتدا اورانیوم نداشتیم برای غنی سازی که به جهت پزشکی نیاز داشتیم و دشمنان به ما ندادند و بعدها دیدند که ما خودمان راه رفتیم به تعدادی مشخص در برجام راضی شدند بنابراین در ابتدا کار و مسیر سخت است ولی پس از آن راه برای او هموار می شود.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    0 0
    خودت هم شبیه همان قارونی. خدا امثال شما را در زمین فرومی برد بی اینکه نام و نشانی از شما باقی بماند.
  • mim A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    0 0
    خبرآنلاین لطفا قضیه ویلای ده هزارمتری لواسون یکی از مقامات رو پیگیری کنید///ممنون