آستارا از نظر تعداد تشکل‌های مردم نهاد جزو شهرستان‌های پیشرو گیلان است

فرماندار آستارا گفت: آستارا با داشتن 15 تشکل مردم نهاد، از نظر تعداد این تشکل ها جزو شهرستان های پیشرو گیلان است و مشارکت آنها توسعه متوازن را درپی خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ یونس رنجکش روز شنبه در نشست با هیات مدیره انجمن اسلامی معلمان در فرمانداری آستارا افزود: معلمان به عنوان مرجع اجتماعی و قابل احترام باید در هدایت تحصیلی و اجتماعی و روند توسعه نقش موثر ایفا کنند.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید به حضور و مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی اعتقاد دارد و بر این اساس برای ساماندهی تشکل آنها و بهره‌مندی صحیح از آن تلاش می شود.

وی ادامه داد: تشکل های اجتماعی و سیاسی باید بر اساس ضوابط و اساسنامه ها فعالیت کنند و از سال گذشته برای بهره‌مندی از آن، اقدامات خوبی توسط فرمانداری انجام شده است.

رنجکش گفت: آستارا با داشتن ۱۵ تشکل مردم نهاد، از نظر تعداد این تشکل ها جزو شهرستان های پیشرو گیلان است و مشارکت آنها توسعه متوازن را درپی خواهد داشت.

او افزود: انجمن اسلامی معلمان آستارا به دلیل حضور چهره های موثر از معلمان و فعالان سیاسی و اجتماعی می تواند در اعتلای جامعه نقش مهمی داشته باشد.

 آستارا از نظر تعداد تشکل‌های مردم نهاد جزو شهرستان‌های پیشرو گیلان است

شهرستان بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و حدود یک هزار معلم در ۱۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آن به ۱۷ هزار دانش آموز تدریس می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =