مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: برخی گزارش ها حاکی از سوءاستفاده برخی سودجویان از سامانه 111 در سطح استان است، به طوری که برخی افراد با مراجعه و تماس با مردم برای پیگیری امور از آنها درخواست های مالی داشته اند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی،  مهدی کرامتی افزود: سامانه 111 هیچ گونه مبلغ و وجه مالی را از مردم دریافت نمی کند و مردم استان باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشند.

وی گفت: راه اندازی این سامانه به منظور پیگیری و بررسی، سریع و به موقع در خواست ها توسط دستگاه اجرایی ذی ربط  بوده است.
کرامتی ادامه داد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان ، سامانه 111 فعال و بخش قابل توجهی از درخواست ها با تماس مردم  دراین سامانه ثبت شده است و بخشی دیگر از در خواست ها در قالب مکاتبات مردمی واصل و ثبت شده است.

مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بیان داشت: کل فرآیند ثبت، پی گیری و پاسخ گویی به در خواست های مردمی فقط از طریق سامانه 111 اتفاق می افتد که به اطلاع مردم شریف استان رسانده شده است.

 

کرامتی افزود: درخواست ها به نسبت موضوع به دستگاه اجرایی ذی ربط ارسال شده است و دستور عمل اجرایی آن به مدیران دستگاهها ابلاغ و بر اساس آن مدیران مکلف به بررسی و پاسخ گویی درخواست های قابل انجام و پی گیری مردم هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =