خروج آمریکا از برجام ، صد درصد به نفع کشورمان است / روند فعالیت ها در مازندران مثبت است

سید حسن هاشمی گفت: بیرون رفتن ایالات متحده آمریکا از برجام صد درصد به نفع کشورمان است و باید با هوشمندی و با دیپلماسی قوی ترامپ را رسوا تر کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،قائم مقام وزیر کشور گفت: روند فعالیت ها در مازندران مثبت است. مازندران می تواند پیشرو و پیشتاز اقتصاد کشور باشد.

سید حسین هاشمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در ساری با تاکید بر این که باید مردم را در فرآیند توسعه استان شریک کنید، یاد آور شد: نا امید کردن مردم ظلم بزرگی است.

وی بر ضرورت اتحاد و انسجام داخلی در این زمینه تاکید کرد و افزود: نباید احساسی عمل کنیم و باید همان گونه که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری تشخیص لازم را می دهند، با قدرت، منطق و تدبیر، برنامه ها و اهداف مورد نظر را عملیاتی کنیم .

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر این که به طور یقین با دلایل محکم و قوی، آمریکا دوام نخواهد آورد و به خاطر خروج از برجام پشیمان می شود، اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است که سبب شده تا به محض اعلام خروج آمریکا از برجام، کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان مخالفت خود را به مردم دنیا اعلام کنند.

هاشمی گفت: همان طوری که رئیس جمهوری اعلام کردند، مذاکره و صحبت می کنیم و اگر منافع ما بر اساس مصوبات برجام محقق شود، ادامه می دهیم.

وی، یاد آور شد: وظیفه همه این است تا مضاعف کار کرده و بالاتر از وظیفه در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری مشارکت کنیم.

هاشمی با بیان این که باید با کسانی که در مسیر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی مانع ایجاد می کنند، برخورد کنیم، خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی شرکت کننده در این جلسه گفت: اجازه اختلاف و هزینه های غیر ضروری را به حوزه ماموریت های خود ندهید.

وی افزود: اقتصاد سالم آن اقتصادی است که 75 درصد هزینه کشور از طریق مالیات تامین شود و در دولت یازدهم دریافت مالیات مثبت بوده است.

قائم مقام وزیر کشور امید دادن به مردم و انسجام درونی را ضروری دانست و افزود: همه باید بدانیم که هیچ کسی نمی تواند به کشور ضربه بزند، چرا که مردم انسجام مثال زدنی در برابر دشمنان انقلاب دارند.

هاشمی بهره گیری از ظرفیت های داخلی را مهم ترین اصل در اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: استان مازندران در حوزه کشاورزی باید حرف اول کشور را بزند و صنایع تبدیلی این استان با توانمندی بالا باید بیشترین نقش را در خودکفایی محصولات غذایی کشور داشته باشد.

وی با تاکید بر این که مازندران نباید به دنبال صنایع آلاینده و سنگین برود، خاطر نشان ساخت: باید از خام فروشی محصولات کشاورزی پرهیز کنیم.

قائم مقام وزیر کشور افزود: نشانه ها و فعالیت های برنامه ای مازندران مثبت است و اجازه ندهید حاشیه بر اصل پیشی بگیرد و با وحدت و همدلی به مردم خدمت کنید، در خدمت رسانی رقابت نمایید و بدانید اعتماد معجزه می کند.

وی ادامه داد: مازندران استعداد فوق العاده ای دارد و علاوه بر تامین مواد غذایی خود می تواند خوداتکایی و امنیت غذایی کشور را تضمین کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =