استاندار اردبیل گفت: در شرایطی که استان اردبیل دارای یک هزار و 900 تخت بیمارستانی است، نیاز به افزایش 3 هزار و 700 تخت بیمارستانی در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنامجو در دیدار با رئیس سازمان تامین اجتماعی که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل دارای یک هزار و 900 تخت بیمارستانی بوده و نیاز به افزایش سه هزار و 700 تخت بیمارستانی در این استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل با کمترین حجم خود فعالیت می‌کند، افزود: نیاز مبرمی به افزایش ظرفیت تخت درمانی و ارتقای خدمات در بیمارستان سبلان وجود دارد که با تبدیل شدن این بیمارستان به بیمارستان فوق تخصصی امکانات و نیروی انسانی لازم هم برای آن تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل در سال‌های اخیر میزان ورود گردشگر به استان اردبیل را 8 میلیون نفر عنوان کرد و گفت: این میزان تا سه سال آینده به 15 میلیون نفر خواهد رسید و در این راستا سازمان تامین اجتماعی نیز می‌تواند در زمینه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان وارد کار شود.

وی تصریح کرد: در زمینه توریسم درمانی، معدن و دارو در استان اردبیل ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد که خواستار سرمایه‌گذاری ویژه در این حوزه‌ها هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =